Przetargi.pl
Remont 28 lokali mieszkalnych (16 lokali socjalnych i 12 lokali zamiennych), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-615 Łódź, Pl. Barlickiego 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6330180 , fax. 42 6339607
  • Data zamieszczenia: 2016-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie
    Pl. Barlickiego 11 11
    90-615 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6330180, fax. 42 6339607
    REGON: 10161165900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polesie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont 28 lokali mieszkalnych (16 lokali socjalnych i 12 lokali zamiennych), zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont 28 lokali mieszkalnych, zlokalizowanych w Łodzi, administrowanych przez AZK Łódź - Polesie, na które zostały wydane skierowania. Zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych części, tj.: Część I obejmuje remont następujących lokali: 1 Konstantynowska 96 m 1 socjalny 2 Pogonowskiego 13a m 3 zamienny 3 1-Maja 41 m 12 zamienny 4 Gdańska 64 m 4 socjalny Część II obejmuje remont następujących lokali: 1 Lipowa 44 m 16a zamienny 2 Pogonowskiego 61/63 m 39 socjalny 3 6 Sierpnia 25 m 20 socjalny 4 Pogonowskiego 42 m 11 socjalny 5 Pogonowskiego 43 m 10a socjalny 6 6 Sierpnia 27 m 14 socjalny Część III obejmuje remont następujących lokali: 1 6-Sierpnia 94 m 43 socjalny 2 6-go Siernia 94 m 45 socjalny 3 6-go Sierpnia 96 m 75 socjalny 4 Borowa 6a m 4 socjalny 5 A. Struga 82/84 m 23 zamienny 6 Zielona 47 m 6 zamienny Część IV obejmuje remont następujących lokali: 1 1-Maja 20 m 20 zamienny 2 Bardowskiego 52 m 12 zamienny 3 Daniłowskiego 3 m 27 zamienny 4 Kasprzaka 20 m 3 zamienny Część V obejmuje remont następujących lokali: 1 Gdańska 123 m 7 socjalny 2 Radwańska 60 m 33 socjalny 3 Pogonowskiego 78 m 66 socjalny 4 Nowe Sady 65b m 4 socjalny 5 Gdańska 152 m 45 socjalny Część VI obejmuje remont następujących lokali: 1 Wólczańska 137 m 23 zamienny 2 Wróblewskiego 7 m 3 zamienny 3 Pogonowskiego 79 m 31 zamienny Uwaga! Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie trzy części zamówienia. Złożenie oferty na więcej niż trzy części zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy ze wszystkich części na, które złoży ofertę. Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: wymianę instalacji wod-kan wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu wymianę urządzeń sanitarnych wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących przygotowanie powierzchni pod malowanie malowanie lokali wymianę kuchni gazowych montaż pieców lub kuchni przenośnych wywóz gruzu wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub ich renowację Szczegółowe zakresy remontu poszczególnych lokali określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Wymieniana stolarka okienna (o ile nie wskazano inaczej): Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę należy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeżnic należy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno należy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeżnicą a ościeżem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeżu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza należy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna należy wyposażyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r (Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041) lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. Uwaga! 1. Na nieruchomości przy ul. Daniłowskiego 3 m 27 należy wykonać wymianę stolarki okiennej w oparciu o projekt stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Na nieruchomości przy ul. Gdańskiej 64 m 4 należy uwzględnić przy wymianie stolarki wytyczne Miejskiego Konserwatora Zabytków stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na minimalny okres 24 miesięcy (o czym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ) licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 4. Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zużytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaży energii (niezbędnej dla wykonania remontu lokali). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedłożenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 6. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: CZĘŚĆ I 3 300,00 zł CZĘŚĆ II 3 200,00 zł CZĘŚĆ III 2 500,00 zł CZĘŚĆ IV 2 500,00 zł CZĘŚĆ V 2 200,00 zł CZĘŚĆ VI 2 100,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 16 1560 0013 2376 1415 9000 0005, z dopiskiem na przelewie: Remont lokali Część.. 4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz - do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia i zabezpieczaniu oferty w formie innej niż pieniądz, Wadium należy wnosić osobno dla każdej części zamówienia. (Niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty) 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polesie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach