Przetargi.pl
Realizacja zadania w n/w zakresie: 1) przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) zgodnie z OGÓLNYMI ZAŁOŻENIAMI DO ZAMAWIANYCH DIET, 2) codziennego odbioru resztek żywieniowych ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) przez okres od 4 do 6 miesięcy w terminie od 1 lutego 2012 roku do 30 września 2012 roku

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Reymonta 8 8
    45-066 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
    REGON: 00064013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania w n/w zakresie: 1) przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) zgodnie z OGÓLNYMI ZAŁOŻENIAMI DO ZAMAWIANYCH DIET, 2) codziennego odbioru resztek żywieniowych ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) przez okres od 4 do 6 miesięcy w terminie od 1 lutego 2012 roku do 30 września 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja zadania w n/w zakresie: 1) przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) zgodnie z OGÓLNYMI ZAŁOŻENIAMI DO ZAMAWIANYCH DIET, 2) codziennego odbioru resztek żywieniowych ze Szpitala Ginekologiczno - Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) przez okres od 4 do 6 miesięcy w terminie od 1 lutego 2012 roku do 30 września 2012 roku. Zakres zamówienia: 1) Przygotowanie i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno-Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8) zgodnie z OGÓLNYMI ZAŁOŻENIAMI DO ZAMAWIANYCH DIET stanowiącymi załącznik nr 4 do umowy, w zakresie n/w diet: a) Dieta podstawowa - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad (2 dania + kompot), kolacja) - zgodnie z wytycznymi szczegółowo określonymi w jadłospisie określonym w załączniku nr 1 do umowy, b) Dieta łatwostrawna - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad (2 dania + kompot), kolacja) - zgodnie z wytycznymi szczegółowo określonymi w jadłospisie określonym w załączniku nr 2 do umowy, c) Dieta łatwostrawna z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów (tzw. - cukrzycowa) - 5 posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad (2 dania + kompot), kolacja, dodatek do kolacji) - zgodnie z wytycznymi szczegółowo określonymi w jadłospisie określonym w załączniku nr 3 do umowy, 2) Codzienny odbiór resztek żywieniowych ze Szpitala Ginekologiczno-Położniczego i Noworodków w Opolu (ul. Reymonta 8). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 600,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach