Przetargi.pl
Realizacja zadania pn.: Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3969302 , fax. 52 3969303
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 52 3969302, fax. 52 3969303
    REGON: 09235125100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania pn.: Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zagospodarowanie terenu stadionu polegające na: budowie bieżni prostej 6 torowej o łącznej długości 130 m oraz bieżni okrągłej 4 torowej o długości 400 m z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej posiadającej certyfikat IAAF, budowie skoczni do skoku wzwyż: rozbieg 15m, zeskok 5x3x0,75 m (demontowany) o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej posiadającej certyfikat IAAF, budowie dwuścieżkowej dwustronnej skoczni do skoku w dal i trójskoku o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej posiadającej certyfikat IAAF, budowie rzutni do rzutu oszczepem o szer. rozbiegu 4m i długości 30m (sektor rzutów o kącie 29?) o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej posiadającej certyfikat IAAF, budowie koła do pchnięcia kulą oraz sektora rzutów o długości 20m o nawierzchni z mączki ceglanej gr. 5 cm, budowie boiska do piłki nożnej o wym. 100x66m z pasami bezpieczeństwa i wyposażeniem w bramki (jedna bramka od strony rzutu oszczepem demontowana), budowie dwóch boisk do piłki siatkowej plażowej o wymiarze 8 x 16 m z wyposażeniem (nawierzchnia boisk z piasku plażowego gr. 50 cm z pasami bezpieczeństwa w obramowaniu z obrzeża elastycznego), budowie ogrodzenia panelowego, systemowego z siatki zgrzewalnej stalowej, ocynkowanej, pręty śr. 6mm, malowanej farbą ftalową, podkładową i nawierzchniową (wysokość ogrodzenia 200 cm, słupki 40x80x5mm w rozstawie osiowym co 250 cm), utwardzeniu terenu przez budowę nawierzchni pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm oraz nawierzchni pieszych wzmocnionych z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, b) budowę widowni na 512 miejsc w 8 sektorach 4-rzędowych (fundamenty siedzisk z opornika betonowego 12x25x100 cm i fundamentów żelbetowych wylewanych na mokro; siedziska z oparciem wykonane z tworzywa odpornego na promieniowanie UV, posiadające atest na trudnozapalność, toksyczność i wytrzymałość), c) przebudowę istniejącego wodociągu PCV110 zgodnie z warunkami wydanymi przez ZGK Brusy, d) budowę instalacji nawadniania boiska piłkarskiego wraz z u kładem sterowania, e) budowę instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej, f) budowę elektroenergetycznej sieci nn-0,4kV oświetlenia stadionu z elementami towarzyszącymi: kompletnymi stanowiskami oświetleniowymi, szafą sterującą i kanalizacją kablową, g) uzyskanie świadectwa PZLA dla obiektów lekkoatletycznych kategorii VB, zgodnie z Procedurą opiniowania projektów i wydawania świadectw PZLA obiektom lekkoatletycznym stanowiącą Załącznik Nr 13 do SIWZ, h) wykonanie tablicy informacyjnej wraz ze stelażem zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych stanowiącymi Załącznik Nr 14 do SIWZ. UWAGA: 1) Materiały z rozbiórki należy w uzgodnieniu z Zamawiającym zutylizować na koszt Wykonawcy lub przewieźć na odległość nie większą niż 5 km i zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) W trakcie realizacji inwestycji należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości, budynku socjalno - sportowego przy ul. Armii Krajowej oraz do kompleksu boisk sportowych Moje boisko - Orlik 2012. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości. 3) Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy obiektów i sprzętu pomocniczego wymienionego w dokumentacji projektowej. 3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 11 do SIWZ, w Projektach budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: zorganizuje zaplecze robót, zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym przede wszystkim: wytyczenie inwestycji w terenie, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, ewentualne rozstrzyganie wątpliwości co do przebiegu granic w terenie oraz przygotowanie przez uprawnionego geodetę Raportu pomiarowego potwierdzającego parametry wybudowanych urządzeń (bieżni, skoczni, rzutni) i ich zgodność z przepisami IAAF wraz z metryką stadionu, uporządkuje teren robót po zakończeniu realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł. (Słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP.271.10.2016 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie razem z ofertą a kopię dokumentu wadium należy wpiąć w ofertę. 6. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby: Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) dokładne określenie przedmiotu postępowania, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności, e) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 8. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.brusy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach