Przetargi.pl
Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja budynku wraz z wymianą dachu przy ul. Sienkiewicza 106B”

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzbmtychy.bip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja budynku wraz z wymianą dachu przy ul. Sienkiewicza 106B”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wraz z wykonaniem zaprojektowanych prac polegających na modernizacji budynku wraz z wymianą dachu nieruchomości znajdującej się przy ul. Sienkiewicza 106 B w Tychach, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną: ROM Nr II z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41, w zakresie określonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego 2.2 Wykonanie zaprojektowanych robót 2.3 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do Umowy oraz Ekspertyza Techniczna opracowana przez Grupę STEKRA Sp. z o.o., ul. Okrzei 25, 43-190 Mikołów. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych tzw. równoważnych - koncepcyjnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w Programie Funkcjonalno- Użytkowym i Ekspertyzie technicznej stanowiących integralną część SIWZ, tj. takich które warunkują zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych oznaczać będzie wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem materiałów wskazanych w załączonych do SIWZ dokumentów. Za równoważne Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń posiadających parametry nie gorsze z głównymi parametrami materiałów i urządzeń opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, które to parametry są konieczne dla zapewnienia zasadniczej funkcji przewidzianej dla danego materiału lub urządzenia. Zamawiający informuje, że wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów i urządzeń, które będą posiadały parametry rozwiązań projektowych jednak nie muszą one spełniać tych cech rozwiązań projektowych które są nieistotne dla zasadniczej ich funkcji. Propozycje materiałowe ostatecznie zatwierdza Zamawiający na podstawie opinii Inspektora Nadzoru i Projektanta na bazie przedłożonych przez Kierownika Budowy dokumentów potwierdzających parametry techniczne zaproponowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 110). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, gwarancja powinna być gwarancją nieodwołalną wykonywalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy – PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Postanowienia o których mowa w pkt. 5 lit. a)÷ f) odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U z 2018 r. poz. 110). 6. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 6.6 SIWZ (jeżeli dotyczy); 6) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach