Przetargi.pl
Realizacja zadań p.n.: Część 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3, ul. Łukasińskiego 70/74 w Częstochowie; Część 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4, ul. Połaniecka 50 w Częstochowie; Część 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 29, ul. Św. Rocha 229 w Częstochowie.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań p.n.: Część 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3, ul. Łukasińskiego 70/74 w Częstochowie; Część 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4, ul. Połaniecka 50 w Częstochowie; Część 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 29, ul. Św. Rocha 229 w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań p.n.: Część 1 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 3, ul. Łukasińskiego 70/74 w Częstochowie; Część 2 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4, ul. Połaniecka 50 w Częstochowie; Część 3 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 29, ul. Św. Rocha 229 w Częstochowie. W KAŻDYM OBIEKCIE SZKOŁY ZADANIE POLEGA NA BUDOWIE: a) boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną poliuretanową w technologii typu EPDM, o wymiarach 24,10 m x 44 m (boisko w ZS-P nr 3 o wymiarach: 33,15 m x 23,10 m), z wyposażeniem w sprzęt sportowy, zawierającego w swym obrysie: - boisko piłki ręcznej, - boisko do tenisa ziemnego - dwa boiska do koszykówki, - dwa boiska do siatkówki, b) piłkochwytów o wysokości 68 m, c) ogrodzenia o wysokości 4 m terenu wzdłuż boiska, d) modernizacji istniejącego oświetlenia zewnętrznego polegająca na wykonaniu oświetlenia dozorowego boiska szkolnego, e) wykonaniu odwodnienia boiska za pomocą drenażu francuskiego, f) wykonaniu zagospodarowania terenu – utwardzenie terenu dojścia ze szkoły do boiska, montaż ławek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z trzech części zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacja dotycząca planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) - dla części 1; b) 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) - dla części 2; c) 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) – dla części 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 04.04.2018 r. do godz. 9:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach