Przetargi.pl
Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: Rozbudowa i wyposażenie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim

Gmina Wielopole Skrzyńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-110 Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2214819 w. 45 , fax. 0-17 2214830
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielopole Skrzyńskie
    Wielopole Skrzyńskie 200 200
    39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2214819 w. 45, fax. 0-17 2214830
    REGON: 69058198500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielopole.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: Rozbudowa i wyposażenie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą Rozbudowa i wyposażenie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie pełnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlano montażowych, oraz dostawę wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Dokumentacja techniczna: wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,opracowanie w oparciu o założenia zawarte w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji projektu budowlanego i projektu wykonawczego (łącznie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych). Projekt budowlany oraz wykonawczy musi być zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 z póź. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 roku poz. 1129), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1422). Projekt powinien uwzględniać w szczególności wymogi stawiane tego typu obiektom, w których prowadzona jest działalność określona w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 127 poz. 721 z późn. zm.).Dokumentacja powinna zawierać wszelkie uzgodnienia z właścicielami instalacji i sieci jakie znajdują się w obszarze inwestycji lub jeśli wykorzystanie tych instalacji bądź sieci będzie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Jeżeli realizacja inwestycji będzie wymagała przebudowy wyżej wymienionych sieci lub instalacji dokumentacja musi zawierać wszelkie niezbędne branżowe uzgodnienia, na podstawie których będzie możliwość dokonania ich przebudowy. Ponadto dokumentacja musi wyraźnie wskazywać i zawierać rozwiązania techniczne w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu, z uwzględnieniem aktualnego stanu dostępności hydrantów i zbiorników przeciwpożarowych. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy aktualna mapę do celów projektowych obejmującą obszar objęty realizacją niniejszej inwestycji. Dokumentacja winna cechować się takim poziomem szczegółowości i złożoności (formalnym, prawnym, technicznym, funkcjonalnym), aby na jej podstawie możliwe było uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń zgłoszeń bądź decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych i uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu. Wykonawca w ramach przedmiotu przetargu, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę. 2. Wykonanie robót budowlano montażowych: wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego i projektu budowlanego wykonawczego, robót budowlano montażowych. Na zakres robót budowlanych składa się: przebudowa istniejącego budynku mieszkalno dydaktycznego Warsztatów Terapii Zajęciowej Gminy Wielopole Skrzyńskie w kondygnacji parteru użytkowanej przez Warsztaty Terapii Zajęciowej, (wyburzenia w celu skomunikowania z częścią istniejącą oraz związane ze zmianą układu funkcjonalnego części istniejącej, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w celu dostosowania do wymagań ppoż.) rozbudowa istniejącego budynku mieszkalno dydaktycznego Warsztatów Terapii Zajęciowej Gminy Wielopole Skrzyńskie, (wyposażenie obiektu w zasilanie energetyczne z odnawialnych źródeł energii, wyposażenie w system solarny do przygotowania c.w.u., wyposażenie obiektu w system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wyposażenie w instalacje hydrantów wewnętrznych, wyposażenie w system oddymiania, wykonanie platformy dźwigowej, wykonanie elementów zacieniających na tarasie głównym), rozbiórkę istniejącego budynku garażowego, zagospodarowanie terenu (ogrodzenie terenu, wykonanie grilla zewnętrznego, wykonanie oświetlenia terenu), dostosowanie całego obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wymogów sanitarnych. Lokalizacja obiektu: 39 110 Wielopole Skrzyńskie 12, dz. nr ewid. 2100, 2101. Parametry techniczne obiektu oraz szczegółowe wymogi dot. obiektu zostały przedstawione w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 3. Dostawa wyposażenia: szczegółowe informacje dotyczące elementów wchodzących w skład wyposażenia zostały określone w Specyfikacji wyposażenia stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, odpowiadać odpowiednim normom, parametrom i standardom przewidzianym dla tego typu wyposażenia. Posiadać przewidziane w odpowiednich przepisach certyfikaty, świadectwa jakości i dopuszczenia do użytkowania w placówkach tożsamych z funkcją obiektu. Wykonawca ma obowiązek dostawy wyposażenia, transportu do odpowiednich pomieszczeń, montażu i uruchomienia oraz udzielenia podstawowego instruktarzu w zakresie jego obsługi. Jeśli urządzenia będą wymagały dokonywania przeglądów lub konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do ich zapewnienia oraz pokrycia związanych z tym kosztów przez okres gwarancji określony w ofercie. Jeżeli okres gwarancji na dostarczone wyposażenie udzielany przez jego producentów lub dystrybutorów będzie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę (określony w ofercie), Wykonawca zobowiązany jest dokonać na własny koszt niezbędnych napraw lub wymiany wyposażenia na nowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 roku, poz. 359 z późn. zm.). Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale a dokument dołączony do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków na podany rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy nr: 88 9173 0002 0000 0273 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Wielopolu Skrzyńskim z dopiskiem : Przetarg rozbudowa WTZ. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: w art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach opisanych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielopole.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach