Przetargi.pl
Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szkoły,,

GMINA JEMIELNO ogłasza przetarg

  • Adres: 56-209 Jemielno, 81
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JEMIELNO
    81
    56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie
    REGON: 411050652
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Modernizacja elewacji zabytkowego budynku szkoły,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją modernizacji elewacji budynku szkoły. Budynek położony na działce oznaczonej numerem 167 obręb Irządze, jednostka ewidencyjna Jemielno, powiat górowski. Budynek położony jest na terenie zespołu dworsko- folwarcznego i wpisany jest do ewidencji zabytków. Nieruchomość jest obiektem o jednolitym układzie funkcjonalno przestrzennym, podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy budynku – około 520 m2 (wymiary zewnętrzne budynku około 34,20x14,60m) Wysokość - ~ 13,50 m Ilość kondygnacji - 2 Konstrukcja budynku: - fundamenty i ściany fundamentowe ceglane, - ściany zewnętrzne prawdopodobnie z cegły pełnej, - stolarka: okienna w ścianach nadziemia PCW, w ścianach piwnic drewniana, drzwiowa płycinowa drewniana, - tynki zewnętrzne cementowo – wapienne gładkie i nakrapiane. Obowiązki Wykonawcy: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w zakresie zgodnym z SWZ, obowiązującymi przepisami prawa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, z uwzględnieniem badań stratygraficznych tynków, uzgodnieniami i wszelkimi pozwoleniami od WDKZ we Wrocławiu, dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;2) Wykonanie robót budowlanych w szczególności polegających na: a) zabezpieczeniu i przebudowie istniejących urządzeń podziemnych zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli, b) naprawie kominów poprzez skucie tynków i odtworzenie nowych tynków cementowo-wapiennych wraz z malowaniem (na powierzchni około 27m2 ), c) montażu instalacji odgromowej (około 135mb), d) umyciu dachówki (na powierzchni około 625m2 ) i uzupełnieniu braków (należy dokonać przeglądu stanu pokrycia dachowego i uzupełnić istniejące braki (około 10% powierzchni dachu)) , e) montażu rynien (około 470mb) i rur spustowych (około 76mb) wraz z podłączeniem do kanalizacji deszczowej, f) montażu obróbek blacharskich gzymsów, lukarn i kominów (około 155m2 ), g) częściowym skuciu i naprawie tynków zewnętrznych wraz z wyprawieniem całości elewacji (z uwzględnieniem istniejących elementów dekoracyjnych) masą szpachlową oraz malowaniem całości elewacji (kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem i Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków we Wrocławiu) (na powierzchni około 825m2 ), h) montażu parapetów z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,6mm (szerokości około 35cm i długości około 73mb), i) renowacji lub wymianie drzwi zewnętrznych (po ocenie ich stanu technicznego, wymiary około 1,85x3,30m i 2,10x3,50m ), j) remoncie schodów zewnętrznych z frontu oraz schodów i tarasu z tyłu budynku wraz z wymianą poręczy, naprawą i udrożnieniem odwodnienia oraz ułożeniem wycieraczki aluminiowej zewnętrznej, k) montażu stolarki okiennej w piwnicy (wymiary około 95x120cm - 17 sztuk), l) montażu krat w oknach zewnętrznych (wymiary około 95x120cm - 20 sztuk), ł) odtworzeniu podbitki na przybudówce od strony zachodniej (około 6m2 ), m) osuszeniu ścian zewnętrznych (około 115mb), n) wykonaniu drenażu opaskowego (około 115mb), wraz z odtworzeniem opaski betonowej (szerokość około 50cm długość około 57mb), o) wykonaniu badań stratygraficznych na obecność zabytkowych powłok malarskich wraz z uzyskaniem pozwolenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wszystkie badania, p) robotach wykończeniowych i porządkowych, q) wszelkich innych robotach jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.Przed złożeniem oferty Wykonawcy winni obligatoryjnie dokonać wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Oświadczenie w sprawie odbycia wizji lokalnej zostało zawarte w treści formularza ofertowego. Wykonawca chcący dokonać wizji lokalnej winien przesłać korespondencję w tej sprawie za pośrednictwem strony postepowania, tj. https://jemielno.ezamawiajacy.pl, zakładka korespondencja. Zamawiający wyznaczy termin i okoliczności organizacyjne dokonania wizji lokalnej do 3 dni roboczych od daty przesłania wniosku przez Wykonawcę. Zamawiający uwzględnił niniejsze ustalając odpowiednio termin składania ofert. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno – użytkowy, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W postępowaniu ustalono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 złotych ( dwadzieścia trzy tysiące złotych ).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego24 9598 0007 0100 0174 2001 0007z dopiskiem wadium w postępowaniu na ......................................( nazwa postępowania).5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn.. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – określa warunek w następujący sposób:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w badanym okresie wykonał w sposób należyty:1) Przynajmniej jedną usługę dotyczące opracowania dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę lub remont budynku, objętego jedną z form ochrony zabytków2) Przynajmniej dwie roboty budowlane obejmujące wykonanie elewacji budynków o wart. min. 500 000,00 złotych każda lub jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie elewacji budynku o wartości min. 1 000 000,00 złotych.W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP nadzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek zdolności technicznej i zawodowej spełniają wspólnie , mając na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Art. 116 ust. 2 Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.3. Zgodnie z Art. 118 ustawy Pzp ,, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.Art. 118 ust. 2 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Art. 118 ust. 3- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Art. 118 ust. 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Art. 118 ust. 3 , potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,3) czy i w jakim zakresie, podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.At. 119 - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.Art. 122 - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.Art. 123- Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.5.3.1W przypadku Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają oni dokumenty na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. ( Dz. U. 2020, poz. 2415 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach