Przetargi.pl
Realizacja usługi szkoleniowej z zakresu księgowości korporacyjnej.

Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-802 Gdańsk, ul. 3 Maja 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7325282 , fax. 058 7325282
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
    ul. 3 Maja 9 9
    80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 7325282, fax. 058 7325282
    REGON: 19192774000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi szkoleniowej z zakresu księgowości korporacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA USŁUGI SZKOLENIOWEJ W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI KORPORACYJNEJ W A Ż N E! Niniejsze zamówienie publiczne, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, może być realizowane tylko przez:- instytucję szkoleniową wpisaną do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1. PROGRAM SZKOLENIA a)Szkoleniem będzie objętych 40 osób bezrobotnych - skierowanych przez Zamawiającego, b)Usługa szkoleniowa przeprowadzona zostanie w jednej grupie liczącej 40 osób w następującym terminie:- rozpoczęcie: nie wcześniej niż druga połowa października 2013 roku,-zakończenie - nie później niż do 15 kwietnia 2014 roku. c) Szkolenie musi obejmować nie mniej niż 550 godzin zegarowych i nie więcej niż 575 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych, z czego 320 godzin programu szkolenia muszą stanowić zajęcia praktyczne. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia praktyczne w zewnętrznych firmach w działach zajmujących się księgowością. Praktyki mają polegać na wszechstronnym zapoznaniu osób bezrobotnych uczestniczących w szkoleniu z zakresem zadań i obowiązków oraz standardami prac na stanowisku młodszego księgowego w następujących działach oraz w wymiarze czasowym dla każdego uczestnika szkolenia: - dział środków trwałych - 56 godzin, - dział zarządzania gotówką - 32 godziny, - dział zarządzania należnościami - 56 godzin, - dział zarządzania zobowiązaniami - 48 godzin, - dział księgi głównej - 80 godzin, - dział inwentaryzacji - 24 godziny, - dział rachunkowości zarządczej i controllingu - 24 godziny. Wykonawca musi przedstawić miejsca wykonania zamówienia części teoretycznej i praktycznej w pozycji Miejsce szkolenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. d) Zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym od godziny 8.00 do 19.00 z zastrzeżeniem, że liczba godzin zajęć szkoleniowych w ciągu jednego dnia wynosić będzie minimum 5 godzin zegarowych, a tygodniowo obejmować będzie minimum 25 godzin zegarowych zajęć szkoleniowych. e) Program szkolenia musi zawierać zagadnienia z zakresu: - przepisów bhp - 2 godziny, - rachunkowości korporacyjnej (ogólne zasady rachunkowości, zasoby majątkowe, kapitały i zobowiązania jednostek gospodarczych, wyniki jednostki i jego podstawowe elementy, dokumentacja operacji gospodarczych, system rejestracji, operacji gospodarczych, dowody źródłowe, sprawozdawczość finansowa jednostki gospodarczej) - minimum 57 godzin - maksimum 65 godzin, - programu MS Excel - minimum 38 godzin - maksimum 41 godzin, - organizacji pracy (procedury i działania w poszczególnych działach określonych w pkt. 1c) zajęcia teoretyczne - minimum 58 godzin - maksimum 64 godziny; zajęcia praktyczne - 320 godzin, - systemów finansowo - księgowych: Symfonia - minimum 14 godzin - maksimum 18 godzin, - systemów finansowo - księgowych klasy ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa): SAP - minimum 30 godzin - maksimum 32 godziny, - kultury korporacyjnej - minimum 31 godzin - maksimum 33 godziny. 2. WARUNKI TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Wymagania od Wykonawcy:- co najmniej jedna duża sala wykładowa do prowadzenia zajęć grupowych dla grupy 40 osób wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz co najmniej dwie sale wyposażone łącznie w 40 stanowisk komputerowych oraz w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia nie mogą znajdować się poniżej poziomu parteru ani na poddaszu (strychu), - dostęp do Internetu, - zaplecze socjalne ( kawa, herbata oraz woda mineralna, w ilości zaspokajającej potrzeby uczestników), - co najmniej dwie toalety z umywalką. II. Wykonawca zapewnia: - materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zamówienia - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne materiały szkoleniowe oraz notatnik i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność, Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia wraz z rozpoczęciem szkolenia, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. - odpowiednie oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych przedmiotu zamówienia [MS Office - edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel; Systemy księgowe FK: Symfonia oraz system FK klasy ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa): SAP]. Oprogramowanie musi być zainstalowane na każdym komputerze, - kadrę dydaktyczną przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe (w rozumieniu przepisów o systemie oświaty) - minimum 10 osób, w skład której musi wchodzić minimum 3 osoby z tytułem doktora nauk ekonomicznych. Powyższe informacje należy zamieścić w pozycji kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającej tematyce szkolenia w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - osoby pełniące nadzór nad zajęciami praktycznymi. W przypadku uzasadnionej i usprawiedliwionej nieobecności wykładowcy Wykonawca musi zapewnić zastępstwo do prowadzenia zajęć przez osobę o kwalifikacjach takich samych, jakie posiada zastępowany wykładowca. Powyższe może nastąpić jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania na dzień składania oferty pisemnych porozumień z minimum 3 firmami nie więcej niż z 8 firmami, w których będą odbywały się zajęcia praktyczne dla 40 osób bezrobotnych. UWAGA! Dopuszczalne lokalizacje realizacji szkolenia : 1. Gdańsk i Powiat Gdański, 2. Sopot, 3. Gdynia. Osoba bezrobotna skierowana na szkolenie przez Zamawiającego będzie posiadała skierowanie zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu: - zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach