Gmina Niepołomice ogłasza przetarg
- Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 250 94 13
- Data zamieszczenia: 2023-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
Plac Zwycięstwa 13
32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
tel. 12 250 94 13
REGON: 351555370 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II - ocieplenie podłogi poddasza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Realizacja przedsięwzięć niskoemisyjnych budynków jednorodzinnych w ramach programu STOP SMOG dla Gminy Niepołomice - Etap II - ocieplenie podłogi poddasza w siedmiu budynkach na terenie Gminy Niepołomice, zlokalizowanych pod adresami:32-005 Niepołomice, ul. Ogrodowa 232-003 Podłęże 54, gm. Niepołomice32-005 Niepołomice, ul. Droga Królewska 5132-005 Staniątki 257, gm. Niepołomice32-005 Niepołomice, ul. Zawiła 332-003 Ochmanów 72, gm. Niepołomice32-005 Niepołomice, ul. Wroniarka 7Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w:- opisie przedmiotu zamówienia /OPZ/ - załącznik nr 1 do SWZ;- audytach energetyczne budynków.4)Miejsce wykonywania zamówienia: Obszar Gminy Niepołomice5)Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.1.Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych;2.Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych.3.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4.Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. 5.Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie termomodernizacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Chełmku Fundacji im. Brata Alberta w Krakowie
Dodano: 2023-11-12 - wykonanie termomodernizacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Chełmku Fundacji im. Brata Alberta w Krakowie
Dodano: 2023-09-24 - Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce
Dodano: 2023-09-01 - Remont elewacji budynku mieszkalnego wraz z przebudową okien na klatkach schodowych na terenie Nowego Sącza
Dodano: 2023-04-13 - wykonanie termomodernizacji i izolacji cieplnej budynku głównego Warsztatu Terapii Zajęciowej „Karczemka” w Otłoczynie
Dodano: 2022-10-25 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Woli Radziszowskiej, ul. Św. Jana Pawła II 9
Dodano: 2022-10-06 - Izolacja fundamentów i wykonanie drenażu odwadniającego budynek Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Skawinie
Dodano: 2022-07-18 - Ocieplenie stropu nad parterem budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi – Sołectwo Nowa Wieś
Dodano: 2021-05-07 - Termomodernizacja budynków edukacyjnych w Gawłowie i Nieszkowicach
Dodano: 2021-03-01 - Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 7
Dodano: 2021-02-25