Przetargi.pl
"Realizacja inwestycji na nieruchomościach położonych przy ul. Głogowskiej 25 oraz przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu"

Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, Głogowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4416701, , fax. 77 4416702
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
    Głogowska 25c
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4416701, , fax. 77 4416702
    REGON: 53165550800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Realizacja inwestycji na nieruchomościach położonych przy ul. Głogowskiej 25 oraz przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych na nieruchomościach położonych przy ul. Głogowskiej 25 i Głogowskiej 27 w Opolu oraz na przylegającym pasie drogowym polegających na: 1. remoncie budynku przy ul. Głogowskiej 25: zewnętrzne ocieplenie wraz z odnowieniem elewacji, wykonanie pełnego orynnowania, wymiana instalacji odgromowej, wymiana parapetów i drzwi wejściowych do budynku oraz wykonanie 2 wejść dla osób niepełnosprawnych 2. remont budynku przy ul. Głogowskiej 27: odnowienie elewacji, wymiana drzwi wejściowych 3. remont placu wewnętrznego wraz z remontem kanalizacji sanitarnej i deszczowej 4. remont placu zewnętrznego wraz z remontem kanalizacji deszczowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 46.005,36 w jednej z następujących form: a) pieniądzu na rachunek 29 1160 2202 0000 0000 4170 1843 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /Załącznik nr 8 do SIWZ/ Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /Załącznik nr 6 do SIWZ/ Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp /Załącznik nr 5 do SIWZ/ Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę /Załącznik nr 7 do SIWZ/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach