Przetargi.pl
Przyjęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2018 roku

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom wyłapanym z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2018 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przejęcia bezdomnych psów wyłapanych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2018 roku i sprawowania nad nimi opieki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Regulaminem schroniska i ogólnie przyjętymi zasadami wraz z obligatoryjnym przeprowadzeniem zabiegu sterylizacji lub kastracji i trwałego oznakowania zwierzęcia w celu identyfikacji (chip-owanie). 2) Przyjęcia bezdomnych kotów wyłapanych z terenu Gminy Ostrowiec Świętokrzyski w 2018 roku i sprawowania nad nimi opieki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Regulaminem schroniska i ogólnie przyjętymi zasadami wraz z obligatoryjnym przeprowadzeniem zabiegu sterylizacji lub kastracji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1.Wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ, 2.Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) a) osoby bezpośrednio zajmujące się zwierzętami przebywającymi w schronisku w czasie trwania niniejszej umowy t.j. od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.. 2. Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia niniejszej umowy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o spełnieniu wymogu, o którym mowa w ust. 1 ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę bezpośrednio zajmuje się zwierzętami przebywającymi w schronisku. 3. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę oraz każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie, o którym mowa w ust. 2. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami. 5 .Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust. 4 oraz w terminach tam wskazanych, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w §6 ust. 1 pkt. 2 umowy. 6. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w realizacji obowiązku, o którym mowa w ust. 2, ust. 3 i ust. 4, Zamawiający jest upoważniony do naliczenia kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 4. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców, warunek można spełnić łącznie Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85210000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną