Przetargi.pl
Przygotowanie na nośniku elektronicznym USB wytycznych dobrych praktyk oraz rekomendacji politycznych dotyczących zastosowania telemedycyny, opracowanych w projekcie Regional Telemedicine Forum, realizowanym w ramach programu Interreg IVC i współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie na nośniku elektronicznym USB wytycznych dobrych praktyk oraz rekomendacji politycznych dotyczących zastosowania telemedycyny, opracowanych w projekcie Regional Telemedicine Forum, realizowanym w ramach programu Interreg IVC i współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przygotowanie na nośniku elektronicznym USB wytycznych dobrych praktyk oraz rekomendacji politycznych dotyczących zastosowania telemedycyny, opracowanych w projekcie Regional Telemedicine Forum, realizowanym w ramach programu Interreg IVC i współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie usługi zwykłego tłumaczenia pisemnego z języka angielskiego na język polski następujących dokumentów: a. Good Practice Guidelines for telemedicine market development facilitation for SMEs at regional level, załącznik nr 7 do siwz, b. Policy Recommendations for Deployment of Telemedicine Services, załącznik nr 8 do siwz. W tym w szczególności: 1.1 Za rozliczeniową stronę tłumaczenia przyjmuje się 1.800 znaków liczonych ze spacjami. 1.2 Tłumaczenia obejmują weryfikację językowo-merytoryczną wskazanych tekstów. 1.3 Teksty bazowe w wersji angielskiej dostarcza Zamawiający. 2. Zamieszczenie na nośniku elektronicznym USB w postaci pendrive o pojemności min. 4GB dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz następujących dokumentów, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy: a. Informacje dotyczące projektu Regional Telemedicine Forum w ramach programu Interreg IVC. b. Wytyczne dla dobrych praktyk dotyczących regionalnych usług telemedycznych w przewlekłej obturacyjnej chorobie płuc. c. Wytyczne dla dobrych praktyk dotyczących regionalnych usług telemedycznych dla pacjentów przewlekle chorych na cukrzycę. d. Wytyczne dla dobrych praktyk dotyczących regionalnych usług telemedycznych dla pacjentów przewlekle chorych z chorobami układu krążenia. e. Wytyczne dla dobrych praktyk dotyczących regionalnych strategii informatycznego wsparcia leczenia w chorobach przewlekłych oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego nośników zawierających dokumenty. W tym w szczególności: 2.1 Nośnik prezentacji USB z pojemnością pamięci 4 GB z opcją wielokrotnego zapisu. 2.2 Nakład: 50 sztuk, 2.3 Min. standard nośnika: USB 2.0, 2.4 Uszlachetnienie na USB: naniesienie logotypu Regional Telemedicine Forum wykonanego na podstawie plików graficznych dostarczonych przez Zamawiającego. 2.5 Dokumenty zamieszczone na USB mają posiadać jednolitą formę graficzną i powinny być opatrzone logotypem projektu Regional Telemedicine Forum, programu Interreg IVC oraz Unii Europejskiej. Wartość zamówienia: ok. 8.243,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach