Przetargi.pl
Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników Policji KMP/KPP/KP nr postępowania 113/14

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2014-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla pracowników Policji KMP/KPP/KP nr postępowania 113/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW POLICJI KMP/KPP/KP zgodnie z ofertą częściową. 1) Posiłek profilaktyczny to zupa z wkładką + gorący napój - posiłek musi posiadać wartość kaloryczną około 1500 kcal. 2) Wykonawca wykonywać będzie usługi na podstawie bonów żywnościowych GZ 40 wystawionych przez Zamawiającego na konkrety dzień, opatrzny pieczęcią osoby wydającej bony. 3) Nie dopuszcza się dokonania zmiany posiłku na inne artykuły spożywcze. 4) Z możliwością konsumpcji posiłku w punkcie gastronomicznym Wykonawcy zamówienia, przy czym siedziba Wykonawcy świadczącego usługi restauracyjne dla poszczególnych jednostek policji (dla zadania od 1 do 10) musi znajdować się w odległości 1000m od siedziby jednostki lub w obrębie administracyjnym miasta z koniecznością dowozu posiłku do danej jednostki policji. 5) Koszt surowca /posiłek/ 2,99 zł + 100% marży gastronomicznej - 5,98 zł Koszt surowca /napój/ 1,00 zł +100% marży gastronomicznej - 2,00 zł (napój) Wartość posiłku + napój gorący łącznie z należnym podatkiem VAT - 7,98 zł brutto 6) Marża gastronomiczna nie może przekroczyć 100% wysokości marży, jaką Wykonawca zaoferuje, nie może przekroczyć 100% kosztu surowca (wsadu) do przygotowania posiłków wg. ww. stawek. 7) Usługi restauracyjne świadczone będą dla pracowników Policji, KWP/KMP/KPP w dni powszednie w godzinach co najmniej od 11.00 do 15.00. Posiłki powinny być wydawane w czasie regulaminowych przerw w pracy, w zasadzie po 3-4 godzinach pracy (czas przerwy wynosi 30 min.). Zadanie, nazwa jednostki, oraz szacunkowa Ilość posiłków /szt./ 1.KMP Siedlce szt.3, szacunkowa Ilość posiłków 186; 2.KPP Białobrzegi szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 3.KPP Grójec szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 4.KPP Maków Mazowiecki szt. 1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 5.KPP Ostrów Mazowiecka szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 6.KPP Płońsk szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 7.KPP Przasnysz szt.3, szacunkowa Ilość posiłków 186; 8.KPP Pułtusk szt.2, szacunkowa Ilość posiłków 124; 9.KPP Szydłowiec szt.1, szacunkowa Ilość posiłków 62; 10.KPP Wyszków szt.2, szacunkowa Ilość posiłków 124; TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia do 31.03.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: godziny świadczenia usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach