Przetargi.pl
Przygotowanie i realizacja zajęć z zakresu przedsiębiorczości dla dzieci i młodzieży wynikających z programu edukacyjno-przedsiębiorczego pn. Akademia Młodego Przedsiębiorcy

Centrum Rozwoju Lokalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sandomierska 26a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rozwoju Lokalnego
    ul. Sandomierska 26a
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    REGON: 520441983
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i realizacja zajęć z zakresu przedsiębiorczości dla dzieci i młodzieży wynikających z programu edukacyjno-przedsiębiorczego pn. Akademia Młodego Przedsiębiorcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedsięwzięcie będzie polegało na wyposażeniu uczniów klas V-VIII publicznych szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych w wiedzę oraz umiejętności z zakresu przedsiębiorczości, aby zwiększyć ich aktywność przedsiębiorczą w przyszłości. W tym celu zostanie utworzona Akademia Młodego Przedsiębiorcy na wzór uczelni wyższej. Organizowane będą wykłady i warsztaty, w części prowadzone przez nauczycieli akademickich. Uczestnicy/studenci wyposażeni zostaną w indeksy, a rok akademicki zakończą przygotowaniem pracy biznesowej na poziomie odpowiednim do przyswojonego programu. Zostanie utworzony Wydział Start Up dla uczniów klas V-VIII szkół podstawowych oraz Wydział Level Up dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Zajęcia z przedsiębiorczości skierowane będą do 120 osobowej grupy chętnych uczniów i odbywać się będą jako zajęcia dodatkowe w godzinach popołudniowych oraz weekendy.2. Planuje się przeprowadzenie dwóch edycji Akademii Młodego Przedsiębiorcy w okresie ustalonym w Harmonogramie Zbiorczym, odpowiednio w ramach Wydziału Start Up i Level Up. Każdy Wydział składał się będzie w jednej edycji z 3 grup po 10 uczestników, a zajęcia odbędą się w wymiarze 24 godzin na grupę. Na Wydziale Start Up zakres zajęć będzie obejmował zagadnienia, które ukształtują postawę przedsiębiorczą tj. kreatywne myślenie i działanie, skuteczną komunikację, aktywność obywatelską, zarządzanie pieniędzmi, wyznaczanie i realizowanie celów, bycie przedsiębiorczym oraz podstawy przedsiębiorczości. Podsumowaniem zdobytej wiedzy i umiejętności będzie przygotowanie pracy dyplomowej zawierającej opis pomysłu na lokalną inicjatywę wspierającą przedsiębiorczość. Z kolei zajęcia na Wydziale Level Up na celu mają przygotowanie do zakładania i prowadzenia własnej działalności i będą obejmowały zagadnienia z zakresu: budowania marki, form prawnych prowadzenia działalności, informacji i strategii w biznesie, tworzenia biznesplanu, zagadnienia promocji i reklamy, networkingu, zakładania firmy jednoosobowej. ,,Studenci’’ Wydziału na zakończenie przygotują pracę dyplomową zawierającą opis pomysłu biznesowego w formie biznesplanu. Dwie najlepsze prace z każdej grupy zostaną nagrodzone. Planowane są również wizyty studyjne w przedsiębiorstwach, parkach technologicznych/naukowo-technologicznych połączone z warsztatami oraz spotkaniami z przedsiębiorcami w celu poznania zagadnień ze strony praktycznej. Do czasu uruchomienia Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych zajęcia odbywać się będą w pomieszczeniach jednej lub kilku ze szkół podstawowych będących w dyspozycji gminy Ostrowiec Świętokrzyski lub szkół ponadpodstawowych (nieodpłatnie). Pomieszczenia przeznaczone do prowadzenia zajęć w ramach Akademii będą wyposażone w potrzebny sprzęt oraz meble.3. Działania dla dwóch edycji zajęć w ramach realizowanej usługi będą obejmowały:1) przeprowadzenie rekrutacji uczestników Akademii Młodego Przedsiębiorcy w tym:-przygotowanie materiałów promocyjnych – plakaty, ogłoszenia promocyjne w lokalnych mediach (prasa, radio, tv),-przygotowanie Regulaminu rekrutacji i udziału w Akademii Młodego Przedsiębiorcy wraz z załącznikami,- wykonywanie działań rekrutacyjnych uczestników do udziału w Akademii Młodego Przedsiębiorcy,2) realizację zajęć na Wydziałach Start Up i Level Up, w ramach Akademii Młodego Przedsiębiorcy,3) zorganizowanie spotkań z wykładowcami – teoretykami i praktykami biznesu na Wydziale Start Up, w ramach Akademii Młodego Przedsiębiorcy,4) zorganizowanie spotkań z wykładowcami – teoretykami i praktykami biznesu na Wydziale Level Up, w ramach Akademii Młodego Przedsiębiorcy,5) zorganizowanie wizyt studyjnych w przedsiębiorstwach połączonych ze spotkaniami z ich przedstawicielami,6) zorganizowanie wizyt studyjnych w parkach technologicznych/naukowo-technologicznych,7) zakup Materiałów, dostawę cateringu, zakup nagród dla uczestników Akademii Młodego Przedsiębiorcy na potrzeby realizacji zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJWarunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.:w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:• wykonał co najmniej 40 godzin szkoleń/zajęć z zakresu przedsiębiorczości odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla co najmniej 40 osób,lub• przeprowadził co najmniej 40 godzin wykładów/ ćwiczeń z zakresu przedsiębiorczości odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na studiach wyższych/ podyplomowych dla co najmniej 40 osób,2) dysponuje następującym zespołem,a) co najmniej dwóch wykwalifikowanych prowadzących/ wykładowców/trenerów, posiadających wiedzę w zakresie prowadzonych zajęć oraz min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ zajęć/ ćwiczeń / wykładów odpowiadających tematyce, będącej przedmiotem planowanego przedsięwzięcia; przynajmniej jeden z ww. wykwalifikowanych prowadzących/ wykładowców/trenerów posiadać będzie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciel akademicki;b) specjalistę ds. koordynacji zajęć –, posiadający co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z organizacją szkoleń/zajęć/wykładów/ćwiczeń.Uwaga – Zamawiający nie dopuszcza, by osobą, która spełnia wymienione w pkt. b), oczekiwane wymagania, była osoba wymieniona jako wykwalifikowany prowadzący/ wykładowca (pkt. a).• Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 152) zweryfikuje osoby wykonujące czynności związane z edukacją uczniów (tj. prowadzących/ wykładowców/trenerów) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż osoby te wykonujące czynności związane z edukacją uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane,- Wykonawca zobowiązuje się do zweryfikowania w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.• Wykonawca zweryfikuje osoby wykonujące czynności związane z edukacją uczniów (tj. prowadzących/ wykładowców/trenerów) w Krajowym Rejestrze Karnym. Na dowód tego, Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż osoby te wykonujące czynności związane z edukacją uczniów zostały sprawdzone w Krajowym Rejestrze Karnym i nie są ani nie były skazane za przestępstwa umyślne lub przestępstwa skarbowe.- Wykonawca zobowiązuje się do zweryfikowania w Krajowym Rejestrze Karnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba jest lub była skazane za przestępstwa umyślne lub przestępstwa skarbowe nie zatrudni jej.Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób i oświadczenia w zakresie niekaralności, o których mowa powyżej.W przypadku konieczności zastąpienia którejkolwiek z osób wymienionych powyżej, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu, celem akceptacji, pisemny wniosek zawierający dane osoby zastępującejwraz ze wskazaniem jej kwalifikacji, które nie mogę być niższe niż osoby zastępowanej.W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r poz. 1646 z późń. zm.) lub wcześniej obowiązujące przepisy dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach