Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 2B
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7885193, 7885194, 7885195 , fax. 17 7885193, 7885194
- Data zamieszczenia: 2014-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu
ul. Wojska Polskiego 2B 2B
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 7885193, 7885194, 7885195, fax. 17 7885193, 7885194
REGON: 69048170000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie spotkań/zajęć grupowych z klasami oraz spotkań indywidualnych podczas dyżurów pełnionych po zajęciach lekcyjnych z zakresu doradztwa zawodowego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Cześć 1 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZST w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 13 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 31 klas Technikum), co łącznie wynosi 88 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć w ZST w Mielcu. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 82 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Technicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 2 (200 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZS w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 28 klas), co łącznie wynosi 56 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 144 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 3 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSB w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 8 klas ZSZ oraz 2 godziny lekcyjne x 8 klas Technikum), co łącznie wynosi 32 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/ zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 138 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. Cześć 4 (170 godzin): Uczestnikami spotkań/ zajęć będą uczniowie ZSE w Mielcu. Wykonawca w ramach spotkań/ zajęć przekazuje nieodpłatne materiały ćwiczeniowe, w formie papierowej oraz wykorzystuje metody aktywizujące. Czas trwania zajęć grupowych ma wynosić po 2 godziny z każdą klasą (tj. 2 godziny lekcyjne x 14 klas), co łącznie wynosi 28 godzin zajęć grupowych. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu, po lub przed zajęciami lekcyjnymi poszczególnych klas. 1 godzina lekcyjna = 45 minut. Zajęcia mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. I Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć grupowych: 1. Kariera zawodowa. 2. Mobilność zawodowa. 3. Formułowanie i wyznaczanie celów życiowych. 4. Przyczyny i skutki nietrafnego wyboru zawodu. 5. Czynniki decydujące o trafności wyboru zawodu. 6. Planowanie własnej kariery zawodowej: - Poznanie siebie (zainteresowania, uzdolnienia, temperament, umiejętności, osobowość, stan zdrowia, poziom wiedzy szkolne, mocne i słabe strony) - Poznanie zawodów (zebranie informacji o zawodach, warunkach i środowisku pracy, zadaniach i czynnościach oraz narzędziach pracy, predyspozycjach i przeciwwskazaniach do zawodów, perspektywach pracy i zatrudnienia) - Poznanie ścieżki dalszego kształcenia (tzn. zapoznanie się z warunkami naboru i kryteriami przyjęć, kwalifikacjami absolwenta oraz możliwościami podnoszenia kwalifikacji, a także zapoznanie się z typami szkół i uczelni) - Poznanie rynku pracy (tzn. poznać trendy panujące na rynku pracy w szczególności dotyczy to wskaźników bezrobocia i zatrudnienia, sposobów poszukiwania pracy, wymagań pracodawców, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz ofert pracy) 7. Kwalifikacje i kompetencje preferowane na współczesnym rynku pracy. - Kompetencje twarde i miękkie - Rozwój kompetencji - Kształcenie ustawiczne 8. Typy osobowości zawodowej wg. Hollanda. 9. Zawody poszukiwane na rynku pracy. 10. Zawody przyszłości. 11. Aktywne metody poszukiwania pracy. 12. Instytucje i osoby wspierające w zakresie doradztwa zawodowego. Czas trwania spotkań/zajęć indywidualnych ma wynosić od 1 do 3 godzin z 1 uczniem, w zależności od rodzaju porady doradczej. Łącznie do realizacji indywidualnych spotkań z uczniami jest 142 godzin w ramach, których wykonawca w swojej pracy wykorzysta m.in. testy, ankiety, kwestionariusze, arkusze, karty ćwiczeń, które pozostaną własnością ucznia. Dokumentem potwierdzającym rozmowę doradczą z uczniem będzie karta usługi doradczej. Zajęcia mają się odbywać w Zespole Szkół Ekonomicznych w Mielcu w wyznaczonej sali oraz w wyznaczonych godzinach pozalekcyjnych. 1 godzina indywidualnych spotkań z uczniem = 45 minut. Spotkania mają się odbyć w okresie od września do 15 grudnia 2014 r. Zamawiający zapewnia sale do prowadzenia zajęć oraz rekrutację uczniów na doradztwo w wyznaczonych godzinach. II Zagadnienia tematyczne spotkań/ zajęć indywidualnych: 1. Rozmowa doradcza (jednorazowa lub cykliczna) w zakresie samooceny, dalszej ścieżki kształcenia oraz rynku pracy. 2. Diagnoza preferencji osobistych oraz predyspozycji i zainteresowań zawodowych. 3. Poznanie zawodów. 4. Rozwój kompetencji osobistych i społecznych. 5. Budowanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. 6. Konstruowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) - projekt własnej kariery. 7. Przygotowanie dokumentów aplikacyjnych tj. CV i list motywacyjny. 8. Przygotowanie do autoprezentacji i rozmowy z pracodawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach aktywizacji zawodowej, społecznej i edukacyjnej dla 8 uczestników projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBACZÓW, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2015-05-14 - przetarg na Usługę doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE TARNOBRZEG. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja integracji społecznej, 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-05-07 - przetarg na Usługę doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE TARNOBRZEG. Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja integracji społecznej, 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2015-01-22 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia tel. 13 4308127, fax 13 4303482 ogłasza przetarg nieograniczony na Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na aktywność w gminie Dydnia
Dodano: 2015-01-20 - Usługa szkoleniowa w ramach projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE TARNOBRZEG.
Dodano: 2014-10-10 - Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-09-23 - Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego i opracowanie ścieżek indywidualnego rozwoju (Indywidualnych Planów Działania) dla 4 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBACZÓW, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-08-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz warsztatów kompetencji społecznych dla 11 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE NAROL, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-07-02 - Wyłonienie Punktów Kontaktowych w ramach działania 8.2.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL): Wzmocnienie instytucjonalnego systemu wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji w latach 2007-2014 w województwie podkarpackim, zadanie nr 3 pn. Regionalne Centrum Transferu Innowacji i Sieci Punktów kontaktowych finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Część nr 1 PK Krosno, Część nr 2 PK Stalowa Wola
Dodano: 2014-04-10 - Usługa doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE TARNOBRZEG
Dodano: 2014-04-03