Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
- Data zamieszczenia: 2014-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1-8 1-8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
REGON: 00109467000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektu Renowacja neoklasycystycznego budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia znajdującego się we Wrocławiu przy pl. Nowy Targ 1/8. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wytyczne dla Wykonawcy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Projekt został wybrany do dofinansowania Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 4989/IV/13 z dnia 26 listopada 2013 roku do dofinansowania w ramach Działania 6.4 Turystyka kulturowa, Priorytet nr VI Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013; - wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania wytycznych w zakresie informacji i promocji wynikające z aktualnego Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1 i 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 dostępnego publicznie na stronie internetowej http://rpo.dolnyslask.pl/ - wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania wytycznych zawartych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Tablica pamiątkowa ze szkła bezpiecznego - zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie oraz montaż tablicy pamiątkowej odpornej na zmienne warunki atmosferyczne, wykonanej ze szkła bezpiecznego 4.1.4 mm o wymiarach min. 70cm x 90cm x 0,8cm. Napisy na tablicy, grafika i logotypy piaskowane lub zatopione pomiędzy szklanymi powierzchniami. Mocowanie do ściany przez 4 otwory wywiercone w szybach, za pomocą kołków rozporowych zaślepionych stalową chromowaną nakładką ozdobną lub za pomocą stalowych chromowanych łapek. Ilość tablic - 1 szt. Tablice powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 Plakat w formie kalendarza trójdzielnego - zaprojektowanie, wykonanie, oraz dostarczenie plakatów wykonanych w formie kalendarza trójdzielnego, składającego się z 4 równych części. Na górnej części powinno znaleźć się zdjęcie budynku znajdującego się na pl. Nowy Targ 1-8, wszystkie pozostałe części powinny zawierać wyrywane kartki z miesiącami. Licząc od góry pierwsza część z wyrywanymi kartkami powinna obejmować miesiące grudzień 2014 - listopad 2015r; druga - środkowa część z wyrywanymi kartkami - winna obejmować miesiące styczeń 2015 r. do grudzień 2015 r. a ostatnia dolna część powinna obejmować miesiące luty 2014 r. do styczeń 2016 r. Minimalny format: 318x820 mm. Podkład: karton 300g. Ilość plakatów: 80 szt. Plakaty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 Zestaw piśmienny - zawierający długopis z niebieskim wkładem wykonany z drewna w kolorze różanym ozdobiony złotymi wykończeniami oraz pióro ze stalówką ze stali nierdzewnej wykonane z drewna w kolorze różanym ozdobione złotymi wykończeniami przystosowane do nabojów atramentowych. Etui zawierające długopis i pióro wykonane z drewna w kolorze różanym. Minimalna wielkość etui: 17cm x 5,5cm x 2cm. Integralną część etui stanowić będzie kartonowe pudełko ściśle do niego dopasowane w kolorze etui. Ilość zestawów piśmiennych: 80 szt. Zestawy piśmienne powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10. Znakowanie powinno znaleźć się na kartonowym pudełku, stanowiącym integralną część etui. Torby bawełniane - wielokrotnego użytku w kolorze czarnym, wykonane z materiału o gramaturze 135g/m2, szerokość torby 390 mm, wysokość 410 mm, uchwyt torby - ucho długie 70 cm. Znakowane metodą Sitodruk. Ilość toreb bawełnianych: 80 szt. Torby bawełniane powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10. Znakowanie powinno znajdować się w dolnej części torby, a szerokość znakowania winna być nie mniejsza niż 130 mm. Kieszonkowy atlas Miasta Wrocławia - powinien być wydany nie wcześniej niż w 2012 roku, o wymiarach mniejszych niż format A4 tj. 210mm x 297mm a jednocześnie większych niż format A5 tj. 148mm x 210 mm, samo centrum Miasta powinno zostać zaprezentowane w większej skali niż skala pozostałej części atlasu. Ilość kieszonkowych atlasów Miasta Wrocławia: 80 szt. Kieszonkowe Atlasy Miasta Wrocławia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10 przy czym wielkość znakowania powinna być nie mniejsza niż 1/10 formatu okładki. Nośniki elektroniczne USB - pendrive w mocnej metalowej obudowie, ze skórzanymi aplikacjami w kolorze czarnym o pojemności 32 Gb. Eleganckie połączenie metalu i skóry, z ochronną, metalową osłoną. Każda sztuka pakowana w indywidualne srebrne, ozdobne pudełko. Ilość nośników elektronicznych USB - 80 szt. Nośniki elektroniczne USB powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi Rozdziału 17 Informacja i promocja Poradnika dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem działania 1.1, 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10. Oznakowanie powinno znajdować się na pudełku - z wyłączeniem w znakowaniu koloru srebrnego. Konferencja prasowa - w ramach zamówienia należy przeprowadzić 1 konferencję prasową z cateringiem, obsługą oraz przygotowaniem zaproszeń i ich dystrybucją. Catering w formie szwedzkiego stołu dla ok. 50 osób. W ramach cateringu powinny zostać przygotowane: a) kawa plus dodatki: cukier, śmietanka (bez ograniczeń), b) herbata plus dodatki: cukier, cytryna (bez ograniczeń), Przeprowadzenie konferencji prasowej powinno zostać udokumentowane. Dokumentacja fotograficzna na płytach DVD w 2 egzemplarzach oraz w formie papierowej w 2 egzemplarzach zostanie dostarczona Zamawiającemu w terminie 3 dni liczonych od dnia przeprowadzenia konferencji. Dokumentacja fotograficzna powinna zostać wykonana techniką cyfrową z widoczna datą wykonania. Konferencja odbędzie się w głównym budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia, przy placu Nowy Targ 1-8. Koszty najmu sali pokrywa Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 w zakresie działań w Internecie oraz prasie
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych
Dodano: 2016-03-31 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
Dodano: 2015-11-08 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-02 - Kampania informacyjno-promocyjna nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy (2014-2020) (nr DU-Z.272.73.2015)
Dodano: 2015-07-29 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2015-04-09 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-11 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
Dodano: 2014-10-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektów: 1. Rewitalizacja kamienic komunalnych położonych przy ul. Chrobrego 34A, Niemcewicza 34, Rydygiera 43 we Wrocławiu. 2. Dziedziniec artystyczny - adaptacja budynków oficynowych i wnętrza podwórzowego przy ul. Rydygiera 25-27 we Wrocławiu, na otwarte pracownie artystyczne
Dodano: 2014-09-08 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2014-04-29