Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207.000 euro na dostawę dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 52/54
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207.000 euro na dostawę dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Urzędu Miasta Gdyni dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie używanych tablic rejestracyjnych.1.Tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe (w tym przyczepy, wtórniki, indywidualne, zabytkowe, badawcze i tymczasowe wg potrzeb)-48 300 szt.Tablice zwyczajne motocyklowe-1100 szt.Tablice zwyczajne motorowerowe-250 szt. Realizacja zamówienia zostanie podzielona na partie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość zamówionych poszczególnych tablic rejestracyjnych wymienionych w pkt 1 może kształtować się następująco:tablice zwyczajne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe-46 000 szt., tablice zwyczajne do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe-900 szt.,tablice zwyczajne motocyklowe-1 100 szt.,tablice zwyczajne motorowerowe-250 szt.,wtórniki tablic rejestracyjnych (samochodowych, do przyczep, motocyklowych, motorowerowych, indywidualnych, zabytkowych, badawczych, tymczasowych)-1100 szt.,tablice indywidualne-200 szt., tablice zabytkowe (samochodowe, motocyklowe, motorowerowe, do przyczep)-100 szt.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania dostaw w ilości nie powodującej osiągnięcia całości wartości zamówienia.Tablice rejestracyjne będą dostarczane w następujących partiach:duże partie dostaw do 2000 szt.,dostawa tablic rejestracyjnych-wtórniki, tablice indywidualne, badawcze, tymczasowe oraz dostawa priorytetowa tablic rejestracyjnych (zamawiane maksymalnie 12 razy wciągu roku w ilości pojedynczych sztuk). Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego i bezpłatnego złomowania używanych tablic rejestracyjnych. Wykonawca będzie odbierał unieważnione tablice rejestracyjne do zniszczenia bez względu na ich stan, kraj pochodzenia i materiał z jakiego zostały wykonane.Odbiór każdej partii tablic przekazanych do złomowania odbywać się będzie na podstawie miesięcznych protokołów sporządzonych przez Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu. Odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Szacunkowa ilość tablic używanych przeznaczonych do złomowania, w okresie trwania umowy, wyniesie ok. 30 000 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy tablic rejestracyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/dostawy/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach