Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr M-58/2013 na dostawę artykułów mikrobiologicznych i artykułów laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mikrobiologicznych i art.laboratoryjnych wg pakietów opisanych w szczegółowo w formularzach asortymentowo - cenowych , oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2. Uwaga! Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wybrania jego oferty w zakresie pakietu nr 3 do nieodpłatnego użyczenia 7 szt. dyspenserów na 6 krążków firmy Becton Dickinson na czas trwania umowy. Konieczność zastosowania w.w. dyspensera uwarunkowana jest posiadaniem przez Zamawiającego dyspenserów tejże firmy, co uwarunkowane jest przyczynami technicznymi - kompatybilność z krążkami opisanymi w pakiecie nr 3. Dyspensery muszą posiadać zintegrowany z obudową pochłaniacz wilgoci, umożliwiający przechowywanie krążków wraz z dyspenserem w lodówce w temp. od -20 do +8°C - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w następujących kwotach: Pakiet nr 1 - 260,00 zł Pakiet nr 2 - 240,00 zł Pakiet nr 3 - 340,00 zł Pakiet nr 4 - 160,00 zł Pakiet nr 5 - 7,00 zł Pakiet nr 6 - 64,00 zł Pakiet nr 7 - 8,00 zł Pakiet nr 8 - 18,00 zł Pakiet nr 9 - 670,00 zł Pakiet nr 10 - 240,00 zł Pakiet nr 11 - 26,00 zł Pakiet nr 12 - 20,00 zł Pakiet nr 13 - 160,00 zł Pakiet nr 14 - 20,00 zł Pakiet nr 15 - 200,00 zł Pakiet nr 16 - 400,00 zł Pakiet nr 17 - 30,00 zł Pakiet nr 18 - 60,00 zł Pakiet nr 19 - 3,00 zł Pakiet nr 20 - 50,00 zł Pakiet nr 21 - 1.000,00 zł 2. Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000 3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 4 . Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporzą- dzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.12.2013r. godz. 9:30 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CHEŁMNIE
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sond, odczynników, materiałów zużywalnych do badań metodą fluorescencyjnej hybrydyzacji in situ. Nr sprawy 951/P/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy odczynników laboratoryjnych do oznaczenia analitycznych parametrów równowagi kwasowo-zasadowej, oksymetrii i jonogramów wraz z dzierżawą dwóch aparatów
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa przeciwciał pierwotnych do automatycznego wykonywania badań immunohistochemicznych, system wizualizacyjny kompatybilny do p/ciał wraz ze wszystkimi potrzebnymi odczynnikami i materiałami zużywalnymi oraz dzierżawa aparatu do barwienia metodą immunohistochemiczną, kompatybilnego z w/w odczynnikami
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa odczynników do barwienia preparatów wraz z dzierżawą aparatu z cytowirówką; manualnych testów do identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą densytometru; drobnego sprzętu laboratoryjnego; pasków antybiogramowych do oznaczania MIC antybiotyku; odczynników do testów immunochemicznych do analizatorów ADVIA Centaur XP oraz Immulite 2000 XP; odczynników do testów screeningowych; odczynników do testów wykonywanych metodą immunodyfuzji radialnej; gazów specjalnych do chromatografii gazowej wraz z dzierżawą butli; wzorców do analiz metodą chromatografii gazowej.
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa odczynników, barwników i testów kasetkowych do diagnostyki hematologicznej analityki
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą aparatury
Dodano: 2016-06-30