Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony nr 44/PN/14 na naprawę pokrycia dachowego segmentu dachu budynku F Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 248 24 52 , fax. 32 779 59 12
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 32 248 24 52, fax. 32 779 59 12
    REGON: 24146865300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony nr 44/PN/14 na naprawę pokrycia dachowego segmentu dachu budynku F Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachowego segmentu dachu budynku F Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2. Zamówienie obejmuje zakres robót remontowo-budowlanych, oraz dostawę wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 do SIWZ. 2. Roboty należy prowadzić pod kierownictwem osób uprawnionych (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prowadzenia robót ogólnobudowlanych). 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 4. Materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późniejszymi zmianami), wymaganiom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać znak CE lub deklarację zgodności odnoszącą się do Polskiej Normy lub Aprobaty Technicznej. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Kierownika Działu Technicznego. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 6. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować i utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem, wykonać zabezpieczenie budowy, zapewnić warunki bezpieczeństwa, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie: na dzień odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości otoczenia terenu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do określenia miejsca składowania oraz składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu gruzu i odpadów na składowisko komunalne na własny koszt, a dowód zapłaty za ich przyjęcie stanowić będzie warunek zapłaty faktur za roboty. 10. W pozostałych przypadkach Wykonawca przedłoży dokument świadczący o legalnym sposobie wywozu (zagospodarowania) gruzu lub odpadów. 11. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391), stosowną uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ruda Śląska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 , poz.21). 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo pracy robotników oraz osób postronnych mogących znaleźć się w pobliżu miejsca (strefy) prac zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych. 13. Poszczególne etapy wykonania prac powinny być odebrane i zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Materiały przeznaczone do wykonania prac muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz być zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Akceptacja polega na wizualnej ocenie stanu materiałów oraz udokumentowaniu jej wpisem do Dziennika Budowy. 14. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach