Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w gminie Annopol w ramach projektu pn.: Zakup i montaż kolektorów słonecznych szansą poprawy środowiska naturalnego w Gminie Annopol

Gmina Annopol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-235 Annopol, Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8613063 , fax. 15 8613061
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Annopol
    Rynek 1 1
    23-235 Annopol, woj. lubelskie
    tel. 15 8613063, fax. 15 8613061
    REGON: 83040962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.eurzad.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu instalacji solarnych dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w gminie Annopol w ramach projektu pn.: Zakup i montaż kolektorów słonecznych szansą poprawy środowiska naturalnego w Gminie Annopol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, zakup i montaż kompletnych instalacji solarnych w ramach realizacji zadania pn. Zakup i montaż kolektorów słonecznych szansą poprawy środowiska naturalnego w Gminie Annopol . Wykonanie zadania nastąpi w formule zaprojektuj i wybuduj. Rozpatrywana inwestycja zlokalizowana jest w województwie lubelskim, w powiecie kraśnickim, w gminie Annopol, na terenie miejscowości : Annopol, Anielin, Baraki, Bliskowice, Borów, Dąbrowa, Grabówka Ukaz, Grabówka, Huta, Jakubowice, Janiszów, Kopiec, Kosin, Natalin, Opoczka, Opoka, Popów, Nowy Rachów, Stary Rachów, Sucha Wólka, Świeciechów Duży, Świeciechów Poduchowny, Wymysłów, Zabełcze, Zastocze. Szczegółowa lista lokalizacji znajduje się w załączniku do PFU. Przedmiotem zamówienia jest : - opracowanie dokumentacji projektowej we wszystkich niezbędnych branżach, - modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej w indywidualnych kotłowniach polegająca na dostawie i montażu kompletnych zestawów solarnych opartych na płaskich kolektorach słonecznych z meandrycznym układem hydraulicznym dla mieszkańców gminy Annopol - zgodnie z załączonym programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji (SIWZ). Zakres zamówienia obejmuje: - opracowanie kompletnej z punktu widzenia aktualnych norm-przepisów dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy) niezbędnej do zainstalowania kompletnego zestawu solarnego na potrzeby przygotowania C.W.U- po 2 egz. (po 3 egz. w przypadku decyzji pozwolenia na budowę) oraz w formie elektronicznej, - wykonanie niezbędnych ekspertyz, na wszystkich obiektach uczestników programu, - wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej, na wszystkich obiektach uczestników programu, - wykonanie projektu pod konstrukcje pod kolektory słoneczne, na wszystkich obiektach uczestników programu, - wykonanie projektów elektrycznych oraz AKPiA, na wszystkich obiektach, - uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp., - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów solarnych, zgodnie z harmonogramem realizacji robót, - podłączenie do istniejącej instalacji C.W.U. wraz z zaworem mieszającym, antypoparzeniowym, - podłączenie drugiego źródła ciepła do górnej wężownicy zasobnika solarnego w oparciu o wykonaną dokumentację, z uwzględnieniem zabezpieczenia niepożądanego cofania się ciepła z zasobnika do kolektorów słonecznych i instalacji C.O., - indywidualne przeszkolenie każdego użytkownika instalacji solarnej z zakresu bezpieczeństwa i prawidłowej obsługi instalacji kolektorów słonecznych; szkolenie przeprowadzone będzie w miejscu realizacji instalacji po zakończeniu montażu i uruchomieniu; przeprowadzenie szkolenia potwierdzone zostanie wpisem w protokole odbioru danej instalacji; w trakcie szkolenia Wykonawca przekaże użytkownikowi materiały informacyjne, - instalacja urządzeń zasilania awaryjnego, podtrzymującego pracę instalacji solarnej przez okres min. 8h w przypadku zaniku prądu, - wykonanie systemu pomiarowo-monitoringowego, - widoczne oznakowanie zamontowanych urządzeń w kotłowni (schemat z opisem) wraz z widocznym telefonem serwisu systemu, - udzielenie gwarancji w okresie 12 lat od daty odbioru końcowego instalacji, obejmujący także bezpłatne przeglądy gwarancyjne w okresie min. 5 lat od daty odbioru końcowego. W przypadku zgłoszenia reklamacji Wykonawca zapewni serwis w okresie 48h od zgłoszenia. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) i odnośnymi przepisami wykonawczymi, polskimi normami, lokalnymi uwarunkowaniami dla lokalizacji inwestycji oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi prac projektowych. Szczegółowy zakres oraz opis wymagań Zamawiającego co do przedmiotu dokumentacji projektowej określa Program Funkcjonalno - Użytkowy. Ważne: Sposób montażu instalacji solarnej nie może wykluczać ewentualnej rozbudowy systemu w przyszłości celem zwiększenia mocy lub dodania funkcjonalności polegającej na wspomaganiu centralnego ogrzewania. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Wykonanie zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi kompletnych instalacji kolektorów słonecznych z podłączeniem z istniejącą instalacją c.w.u.: Dla zamówienia docelowego - dla budynków mieszkalnych - 597 instalacji, - dla budynków użyteczności publicznej - 7 instalacje, Dla zamówienia podstawowego: - dla budynków mieszkalnych - 562 instalacji, - dla budynków użyteczności publicznej - 7 instalacje, Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 1. 2) Wykonanie wszelkich innych robót niezbędnych do wykonania pełnego zakresu umożliwiających użytkowanie wykonanych instalacji zgodnie z przeznaczeniem. Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy: 1) wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez wskazanie określeń, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 - 3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, równoważne opisywanym. 2) przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określono w siwz i załącznikach do siwz. Oceny równoważności dokonuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn, zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 38 8717 1051 2011 1100 0824 0009 z dopiskiem: wadium - kolektory słoneczne. 4) Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 05.05.2015 r., do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5) Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6) W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć oryginał. 7) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 2. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 6). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu przeglądów serwisowych (Ps) powyżej okresu 5 lat od daty podpisania bez uwag protokołu końcowego (w m-ch)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umannopol.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach