Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót związanych z remontem i przebudową budynku magazynowo-socjalnego KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25 dla potrzeb Wojewódzkiego Ruchu Drogowego KMP w Łodzi

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót związanych z remontem i przebudową budynku magazynowo-socjalnego KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25 dla potrzeb Wojewódzkiego Ruchu Drogowego KMP w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i przebudową budynku magazynowo - socjalnego KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25 dla potrzeb Wojewódzkiego Ruchu Drogowego KMP w Łodzi. Zakres robót oraz materiały określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w Załączniku nr 3, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia oraz odbioru robót zostały określone w Załączniku nr 11 do SIWZ - Wzorze umowy. Zamawiający zastrzega, iż w czasie prowadzonych prac remontowych, ujętych w Załączniku nr 3 do SIWZ, budynek będzie użytkowany przez pracowników KWP. Szczegółowy harmonogram przekazania poszczególnych części budynku dla prowadzenia robót ustalony będzie pomiędzy użytkownikiem i wykonawcą przy udziale komórki nadzoru z KWP po wprowadzeniu wykonawcy na budowę. Z przedstawionej w Załączniku nr 3 dokumentacji w zakresie dotyczącym termomodernizacji obiektu Wykonawca winien wyodrębnić i wycenić tylko zakres robót dotyczący budynku magazynowo - socjalnego. Ze względu na konieczność zapewnienia kompatybilności z innymi obiektami KWP w Łodzi, Zamawiający wymaga wykonania systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia systemu KaDe. Poza zakresem prac wskazanych w Załączniku nr 3 do SIWZ, Wykonawca w cenę ogólną oferty winien wliczyć także przeniesienie wiat (demontaż i ponowny montaż) o powierzchni 648 m? z terenu WRD KMP w Łodzi przy ul. Żeromskiego 88 na teren KWP w Łodzi przy ul. Stokowskiej 21/25. Elementy składowe wiat to: konstrukcje stalowe o wysokości 4 m, przykrycia z blachy trapezowej, rynny obustronnie ocynkowane, instalacja elektryczna wraz z gniazdami wtykowymi. Oferta powinna uwzględnić wykonanie nowych fundamentów dla przeniesionych wiat oraz utwardzenie nawierzchni pod wiatami w technologii kostki betonowej łącznie z podbudową i warstwą odsączającą. Nowa lokalizacja wiat na terenie posesji przy ul. Stokowskiej 21/25 zostanie wskazana w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198 poz. 2041 z późn. zmianami). Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. Wymagany okres gwarancji, o którym mowa w § 10 ust. 1 wzoru umowy wynosi minimum 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 5 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 80 000,00 zł., słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte zostały w punkcie 12 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach