Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych - wymiana okien wraz z parapetami. Sprawa nr 84/PN/2012.

Jednostka Wojskowa 5286 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3672 404 , fax. 68 3672 556
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5286
    ul. Piastów 7 7
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 3672 404, fax. 68 3672 556
    REGON: 08051914500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych - wymiana okien wraz z parapetami. Sprawa nr 84/PN/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien wraz z parapetami. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Część nr 1 -Wymiana okien wraz z parapetami wew. w budynku koszarowym nr 4 w kompleksie wojskowym w Sulechowie przy ul. WP 1. Część nr 2 - Wymiana okien wraz z parapetami wew. w budynku koszarowym nr 8 w kompleksie wojskowym w Sulechowie przy ul. WP 1. Część nr 3 - Wymiana okien wraz z parapetami wew. w budynku nr 1 Węzeł Łączności w Zielonej Górze ul. Niepodległości 34. 2.1 Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą parapetów wew. lastrykowych na PCV . Wymiana obejmuje pomieszczenia takie jak: sale żołnierskie, biurowe, piwnice, lukarny, klatkę schodową, korytarze. Budynek koszarowy nr 4 i 8 jest trzykondygnacyjny , podpiwniczony z poddaszem użytkowym. W budynku nr 4 stolarka jest częściowo wymieniona. Stolarka okienna drewniana skrzynkowa podwójnie szklona w kancelariach oraz krosnowa pojedynczo szklona na korytarzach, klatce schodowej i piwnicy . Budynek WŁ jest budynkiem trzykondygnacyjny, podpiwniczony. Okna do wymiany znajdują się na parterze i piwnicy. Stolarka okienna drewniana skrzynkowa podwójnie szklona w pomieszczeniach pobytu ludzi oraz pojedyncza w piwnicy. W części istniejących okien we wszystkich trzech obiektach znajdują się kraty stałe , które pozostają bez zmian. 2.1.2 Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia Uwaga:Przed przystąpieniem do wykonania Wykonawca powinien wykonać szczegółowe obmiary ościeży, Zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla części 1 ,2,3 - roboty rozbiórkowe - wymontowanie okien skrzynkowych i krosnowych, - zamontowanie okien z PCV wg pkt 3.1 ST, - wykonanie obróbek tynkarskich na zewnątrz okien, - uszczelnienie okien na zewnątrz, - wypełnienie ubytków pozostałych po oknach skrzynkowych, - obróbka powierzchni bocznych i nad okiennej (wyrównanie tynku do istniejącego, zamalowanie powierzchni tynkowanej), - wymiana parapetów wewnętrznych (lastryko) na nowe plastikowe komorowe ,białe z twardego pcv, - wywóz zdemontowanych ram okien skrzynkowych i skrzydeł okiennych oraz przekazanie ich do utylizacji, - wywóz gruzu ( parapety lastryko). CPV- 45.00.00.00-7 Roboty budowlane w tym: (CPV -45.42.00.00-7) Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej (CPV-45.42.11.25-6) Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,2,3 - warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiar robót załącznik nr 2 do SIWZ, szkice okien załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach