Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym w projekcie pn. Radosny świat przedszkolaka, realizowanego na terenie gminy Babiak i współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Babiak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-620 Babiak, Plac Wolności 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2711071, 2711624, 26160457 , fax. 063 2711624
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babiak
    Plac Wolności 5 5
    62-620 Babiak, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2711071, 2711624, 26160457, fax. 063 2711624
    REGON: 00053302190931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym w projekcie pn. Radosny świat przedszkolaka, realizowanego na terenie gminy Babiak i współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA A. ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE DODATKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I. ZAJĘCIA DODATKOWE Z JEZYKA ANGIELSKIEGO kod CPV: 80110000-8 - usługi szkolnictwa przedszkolnego wz. z 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 1 Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) dodatkowych zajęć z języka angielskiego. Celem usługi jest wykształcenie i rozwijanie kompetencji językowej i komunikacyjnej u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia (dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). Zdobywanie kompetencji językowej odbywać się będzie głównie w ramach językowych zajęć sprawnościowych, polegających m. in. na rozumieniu i przyswajaniu mowy oraz przetwarzaniu i przekazywaniu informacji. Zamawiający jako podstawową metodę nauczania przewiduje zabawę językową. 2 W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Organizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych: opracowanie i wdrożenie programu nauczania beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu, program i koncepcję przeprowadzenia zajęć dodatkowych z języka angielskiego; niemniej jednak Zamawiający zastrzega że w programie Wykonawcy muszą znaleźć się pomoce dydaktyczne w postaci papierowej i elektronicznej - płyty CD) - 278 kompletów, przy czym Zamawiający inwencji Wykonawcy pozostawia kwestię ich autorstwa (książki i płyty CD własne bądź zakupione na potrzeby zamówienia) - Pomoce dydaktyczne po zakończeniu realizacji usługi przechodzą na rzecz Zamawiającego. Materiały szkoleniowe do nauki języka angielskiego, które dostarczy Wykonawca na potrzeby realizacji usługi, muszą swą treścią uwzględniać wiek odbiorców usługi oraz ich ograniczone zdolności percepcji; innymi słowy zarówno zawartość książek jak i płyt CD muszą być przeznaczone dla dzieci w wieku ostatecznych beneficjentów, tj. dzieci w wieku 3-5 lat. Za treść materiału szkoleniowego zawartego w przedmiocie dostawy (książka i płyta CD) oraz ich ewentualną niezgodność z przeznaczeniem, odpowiada Wykonawca. Wykonawca, kierując się doświadczeniem zawodowym, dobierze odpowiednie dla wieku dzieci oraz zgodne z własnym programem nauczania pomoce naukowe. Pomoce te (materiały szkoleniowe) muszą być w języku angielskim, tłumaczonym na język polski, a treść w nich zawarta musi odpowiadać sposobie nauczania przewidzianym we wniosku o dofinansowanie i przedmiocie zamówienia - nauka poprzez zabawę; cykl nauczania uwzględni pory roku, wszelkie uroczystości i święta. Prócz pomocy dydaktycznych, Wykonawca zapewni realizację zamówienia na odpowiednim dla rodzaju usługi poziomie (podstawa prawna art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj. wyznaczy osobę do bezpośredniej nauki beneficjatów w stopniu zapewniającym prawidłowy przebieg świadczenia przedmiotu usługi. Warunkiem Zamawiającego jest, aby osoba taka posiadała kierunkowe wykształcenie wyższe, potwierdzoną znajomość języka angielskiego oraz wiedzę teoretyczną i praktyczną w prowadzeniu zajęć edukacyjnych podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia, a podmiot gospodarczy musi legitymować się doświadczeniem (praktyką) w realizacji podobnej rodzajowo usługi - wymogi dookreślone we wniosku o dofinansowania pkt 3.3. Dodatkowa Wykonawca w treści programu nauczania uwzględni zmianę pór roku, uroczystości oraz święta, tzn. zabawy słowne muzyczne,rymowanki,wyliczanki) muszą uwzględniać w swej treści ww. zdarzenia. b) Przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych: liczba uczestników projektu - 139 dzieci w wieku przedszkolnym, liczba grup przedszkolnych - 10, łączna liczba zajęć - 140 (dla każdej z 10 grup), jednostka zajęciowa - 30 minut, miejsce realizacji zajęć - Samorządowe Przedszkole w Babiaku (grupa popołudniowa) (1), Samorządowe Przedszkole w Brdowie (grupa popołudniowa) (2), grupa przedszkolna utworzona przy Szkole Podstawowej w Bogusławicach (grupa dzienna) (3) - nowoutworzone grupy przedszkolne - oraz Samorządowe Przedszkole w Babiaku (4) i Samorządowe Przedszkole w Brdowie (5). 3 Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej listy uczestników zajęć (liczba, dane personalne, podział na grupy) oraz poda do wiadomości dokładny czas i miejsce realizacji usługi. 4 Okres realizacji usługi ustala się od dnia 1.10.2010r. do dnia 30.06.2012r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego: 1.07.2011r. - 30.09.2011r.), zgodnie z założeniami realizowanego przez Zamawiającego projektu w przedmiotowej sprawie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu realizacji usługi wynikającej ze zmian w harmonogramie realizacji projektu! 5 Wykonawca w ramach zajęć dodatkowych, zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia zajęć integracyjno-pokazowych w liczbie 4 (styczeń 2011r., czerwiec 2011r., styczeń 2012r., czerwiec 2012r.), których celem jest przedstawienie nabytych przez beneficjentów ostatecznych (przedszkolaków) podczas zajęć umiejętności. W zajęciach uczestniczą rodzice,opiekuni prawni. II. ZAJĘCIA TANECZNE kod CPV: 80110000-8 - usługi szkolnictwa przedszkolnego wz. z 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 1. Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) zajęć tanecznych. Celem usługi jest nauka kroków i elementów układu tanecznego, rozumiana jako odtwórcze odtwarzanie nabytych w ramach usługi nawyków ruchowych u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia (dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). Usługa ma na celu wzbudzić w dzieciach umiejętności podporządkowania kroku do melodii oraz identyfikacje kroków z nazwą tańca. Zadanie polega na stworzeniu etiudy tanecznej wraz z choreografią (choreoterapia; poprzez zadania taneczne dzieci poprawiają swą koncentracją oraz uczą się wyrażać emocje). W programie zajęć należy uwzględnić naukę podstawowych kroków właściwych dla tańców regionalnych, klasycznych i nowoczesnych. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Organizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych: opracowanie i wdrożenie programu zajęć tanecznych dla beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym (choreografia + podkład muzyczny). Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, program i koncepcję przeprowadzenia zajęć dodatkowych z tańca. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na potrzeby realizacji przedsięwzięcia wszelkie potrzebne dla jego wykonania rzeczy, w tym stroje dla dzieci przedszkolnych, przy czym Zamawiający zastrzega że stroje mają być stosowne do wieku dzieci, a warunkiem sine qua non jest to aby trwale oznaczone one był logotypami UE. W dalszej kolejności Zamawiający sugeruje, żeby stroje dla: - dziewczynek były dwuczęściowe - spódniczka w żywym jaskrawym kolorze z elementami umożliwiającymi jej założenie na ramiona lub przeguby dłoni, bluzka biała (najlepiej bawełniana lub komponent z bawełną); na bluzce (przód) musi być umieszczony logotyp UE (64 komplety); - chłopców także dwuczęściowe - spodnie typu sindbadki (kolor w gestii Wykonawcy), koszulka koloru białego (najlepiej bawełniana lub komponent z bawełną) na koszulce (przód) musi być umieszczony logotyp UE, całość przepasana szarfą (kolor szarfy ten sam jak spódniczka u dziewczynek (75 komplety). Stroje dostarczone przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi, po zakończeniu przedmiotu zamówienia przechodzą na rzecz Zamawiającego. Wykonawca w formularzu oferty przetargowej obowiązany jest wyszczególnić cenę ogólną za dostarczenie strojów wraz z ceną jednostkową 1 kompletu strojów (osobno dla chłopców i dziewczynek). Wykonawca zapewni realizację zamówienia na odpowiednim dla rodzaju usługi poziomie (podstawa prawna art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj. wyznaczy osobę do bezpośredniej nauki beneficjatów w stopniu zapewniającym prawidłowy przebieg przedmiotu usługi. Warunkiem Zamawiającego jest, aby osoba taka posiadała kierunkowe wykształcenie wyższe związane z przedmiotem zamówienia, a podmiot gospodarczy musi legitymować się doświadczeniem (praktyką) w realizacji podobnej rodzajowo usługi - wymogi dookreślone we wniosku o dofinansowania pkt 3.3. b) Przeprowadzenie dodatkowych zajęć: liczba uczestników projektu - 139 dzieci w wieku przedszkolnym, liczba grup przedszkolnych - 10, łączna liczba zajęć - 70 (dla każdej z 10 grup), jednostka zajęciowa - 30 minut, miejsce realizacji zajęć - Samorządowe Przedszkole w Babiaku (grupa popołudniowa) (1), Samorządowe Przedszkole w Brdowie (grupa popołudniowa) (2), grupa przedszkolna utworzona przy Szkole Podstawowej w Bogusławicach (grupa dzienna) (3) - nowoutworzone grupy przedszkolne - oraz Samorządowe Przedszkole w Babiaku (4) i Samorządowe Przedszkole w Brdowie (5). 3 Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej listy uczestników zajęć (liczba, dane personalne, podział na grupy) oraz poda do wiadomości dokładny czas i miejsce realizacji usługi. 4. Okres realizacji usługi ustala się od dnia 1.10.2010r do dnia 30.06.2012 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego: 1.07.2011r. - 30.09.2011r.), zgodnie z założeniami realizowanego przez Zamawiającego projektu w przedmiotowej sprawie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu realizacji usługi wynikającej ze zmian w harmonogramie realizacji projektu! 5. Wykonawca w ramach zajęć dodatkowych, zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia zajęć integracyjno-pokazowych w liczbie 4 (styczeń 2011r., czerwiec 2011r., styczeń 2012r., czerwiec 2012r.), których celem jest przedstawienie nabytych przez beneficjentów ostatecznych (przedszkolaków) podczas zajęć umiejętności. W zajęciach uczestniczą rodzice/opiekuni prawni. III. ZAJĘCIA Z GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ kod CPV: 80110000-8 - usługi szkolnictwa przedszkolnego wz. z 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 1. Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) zajęć właściwych dla gimnastyki korekcyjnej. Usługa polega na korekcji istniejących wad postawy oraz kształtowanie odruchu prawidłowej postawy ciała u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia (dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). Usługa ma na celu wszechstronny i harmonijny rozwój dzieci połączony z profilaktyką i promocją zdrowia. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Organizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych: opracowanie i wdrożenie programu zajęć z gimnastyki korekcyjnej beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym. Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia, program i koncepcję przeprowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej. Wykonawca dla celów realizacji usługi dostarczy rzeczy ruchome właściwe dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a opis min. zestawu materiałów/przyborów gimnastycznych (liczba minimalnych zestawów to 139), których żąda Zamawiający (zobligowany postanowieniami wniosku o dofinansowanie), jest następujący: - obręcze gimnastyczne dla przedszkolaków; (opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia - art.30 ust. 6 ustawy Pzp): przeznaczone do ćwiczeń z zakresu gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym; produkt powinien posiadać okrągłym profil, i nie zawierać żadnych ostrych krawędzi; obręcze winny być wykonane z wysokiej jakości trwałego tworzywa sztucznego, w różnych kolorach, o średnicy ok 50 cm; obręcze powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami zabawek oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych; - krążki gimnastyczne dla przedszkolaków; (opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia - art.30 ust. 6 ustawy Pzp): przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym; krążki winny być wykonane z wysokiej jakości trwałego tworzywa sztucznego, w różnych kolorach, o obwodzie ok. 23 cm; krążki powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami zabawek oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych; - gra zręcznościowa typu serso dla przedszkolaków - kółka do serso; (opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia - art.30 ust. 6 ustawy Pzp): przeznaczone są dla dzieci do ćwiczeń i rehabilitacji, pozwalające na ćwiczenie odruchów warunkowych i bezwarunkowych (zręczności oraz refleksu); kółka winny być wykonane z wysokiej jakości trwałego tworzywa sztucznego, w różnych kolorach, o średnicy ok. 25 cm; kółka do serso powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami zabawek oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych; - szarfy gimnastyczne dla przedszkolaków; (opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia - art.30 ust. 6 ustawy Pzp): przeznaczone są do gier i zabaw ruchowych dla dzieci w wieku przedszkolnym; obwód szarfy nie powinien być większy niż 120 cm, a jej szerokości powinna wynosić ok. 5 cm; produkt powinien być wykonany z trwałej tkaniny poliestrowej lub bawełnianej, w co najmniej 2 różnych kolorach; przedmiot dostawy zakupiony dla beneficjentów ostatecznych; Rzeczy dostarczone przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi, po zakończeniu świadczenia usługi przechodzą na rzecz Zamawiającego. Wykonawca w formularzu oferty przetargowej obowiązany jest wyszczególnić cenę ogólną za dostarczenie minimalnych zestawów przeznaczonych do zajęć gimnastycznych (139 zestawów) wraz z ceną jednostkową za 1 zestaw minimalny (zestaw określony został powyżej: obręcze gimnastyczne dla przedszkolaków, krążki gimnastyczne dla przedszkolaków, gra zręcznościowa typu serso (kółka) dla przedszkolaków, szarfy gimnastyczne dla przedszkolaków). Prócz pomocy szkoleniowo-dydaktycznych, Wykonawca zapewni realizację zamówienia na odpowiednim dla rodzaju usługi poziomie (podstawa prawna art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj. wyznaczy osobę do bezpośredniej nauki beneficjatów w stopniu zapewniającym prawidłowy przebieg przedmiotu usługi. Warunkiem Zamawiającego jest, aby osoba taka posiadała kierunkowe wykształcenie wyższe, a podmiot gospodarczy musi legitymować się doświadczeniem (praktyką) w realizacji podobnej rodzajowo usługi - wymogi dookreślone we wniosku o dofinansowania pkt.3.3 b) Przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych: liczba uczestników projektu - 139 dzieci w wieku przedszkolnym, liczba grup przedszkolnych - 10, łączna liczba zajęć - 70 (dla każdej z 10 grup), jednostka zajęciowa - 30 minut, miejsce realizacji zajęć - Samorządowe Przedszkole w Babiaku (grupa popołudniowa) (1), Samorządowe Przedszkole w Brdowie (grupa popołudniowa) (2), grupa przedszkolna utworzona przy Szkole Podstawowej w Bogusławicach (grupa dzienna) (3) - nowoutworzone grupy przedszkolne - oraz Samorządowe Przedszkole w Babiaku (4) i Samorządowe Przedszkole w Brdowie (5). 3 Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej listy uczestników zajęć (liczba, dane personalne, podział na grupy) oraz poda do wiadomości dokładny adres i czas realizacji usługi. 4. Okres realizacji usługi ustala się od dnia 1.10.2010r. do dnia 30.06.2012r. (z wyłączeniem okresu wakacyjnego: 1.07.2011r. - 30.09.2011r.), zgodnie z założeniami realizowanego przez Zamawiającego projektu w przedmiotowej sprawie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu realizacji usługi wynikającej ze zmian w harmonogramie realizacji projektu! 5. Wykonawca w ramach zajęć dodatkowych, zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia zajęć integracyjno-pokazowych w liczbie 4 (styczeń 2011r., czerwiec 2011r., styczeń 2012r., czerwiec 2012r.), których celem jest przedstawienia nabytych przez beneficjentów ostatecznych (przedszkolaków) podczas zajęć umiejętności. W zajęciach uczestniczą rodzice,opiekuni prawni. IV. ZAJĘCIA PLASTYCZNE kod CPV: 80110000-8 - usługi szkolnictwa przedszkolnego wz. z 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 1. Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) zajęć plastycznych. Usługa polega na realizacji ww. zająć na poziomie przedszkolnym; generalna zasadą jest pobudzanie wrażliwości połączone z odkrywaniem talentów poprzez zastosowanie różnego rodzaju technik u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia (dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Organizacja dodatkowych zajęć edukacyjnych: opracowanie i wdrożenie programu zajęć z plastyki dla beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym. Wykonawca samodzielnie stworzy i przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, program i koncepcję przeprowadzenia zajęć plastycznych. Zamawiający dookreślił funkcjonalny zestaw materiałów szkoleniowych, zadaniem Wykonawcy jest dobrać według doświadczenia zawodowego materiały plastyczne służące realizacji usługi - komplet dla każdego dziecka (139 zestawów). Opis dostawy, którą należy wykonać wz. z wykonywaną usługą jest następujący: Materiały dostarczone Wykonawcy powinny zapewnić wszechstronny rozwój osobowości oraz kształtowanie wrażliwości, spostrzeganych lub wyobrażonych form zjawisk, różnymi środkami plastycznymi, beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym; materiały powinny charakteryzować się wysoką jakością i być skompletowane w taki sposób, aby zapewnić dzieciom możliwość korzystania z różnorodnych technik plastycznych; z punktu widzenia materiału, z którego produkty są wyprodukowane, powinny one spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania ich przez dzieci w wieku przedszkolnym; używanie ich przez dzieci nie może nawet w najmniejszym stopniu stwarzać ryzyka zaistnienia zagrożenia ich zdrowia w związku z czym produkty nie mogą posiadać substancji toksycznych; materiały powinny spełniać wszelkie normy krajowe jak i unijne; Rzeczy dostarczone przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi, po zakończeniu przedmiotu zamówienia przechodzą na rzecz Zamawiającego. Wykonawca w formularzu oferty przetargowej obowiązany jest wyszczególnić cenę ogólną za dostarczenie 139 zestawów plastycznych wraz z ceną jednostkową 1 zestaw. Prócz pomocy szkoleniowo-dydaktycznych, Wykonawca zapewni realizację zamówienia na odpowiednim dla rodzaju usługi poziomie (podstawa prawna art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj. wyznaczy osobę do bezpośredniej nauki beneficjatów w stopniu zapewniającym prawidłowy przebieg przedmiotu usługi. Warunkiem Zamawiającego jest, aby osoba taka posiadała kierunkowe wykształcenie wyższe, a podmiot gospodarczy musi legitymować się doświadczeniem (praktyką) w realizacji podobnej rodzajowo usługi - wymogi dookreślone we wniosku o dofinansowania pkt.3.3. b) Przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych: liczba uczestników projektu - 139 dzieci w wieku przedszkolnym, liczba grup przedszkolnych - 10, łączna liczba zajęć - 70 (dla każdej z 10 grup), jednostka zajęciowa - 30 minut, miejsce realizacji zajęć - Samorządowe Przedszkole w Babiaku (grupa popołudniowa) (1), Samorządowe Przedszkole w Brdowie (grupa popołudniowa) (2), grupa przedszkolna utworzona przy Szkole Podstawowej w Bogusławicach (grupa dzienna) (3) - nowoutworzone grupy przedszkolne - oraz Samorządowe Przedszkole w Babiaku (4) i Samorządowe Przedszkole w Brdowie (5). 3 Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej listy uczestników zajęć (liczba, dane personalne, podział na grupy) oraz poda do wiadomości dokładny czas i miejsce realizacji usługi. 4 Okres realizacji usługi ustala się od dnia 1.10.2010r do dnia 30.06.2012 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego: 1.07.2011r. - 30.09.2011r.), zgodnie z założeniami realizowanego przez Zamawiającego projektu w przedmiotowej sprawie. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu realizacji usługi wynikającej ze zmian w harmonogramie realizacji projektu! 5 Wykonawca w ramach zajęć dodatkowych, zobowiązuje się do organizacji i przeprowadzenia zajęć integracyjno-pokazowych w liczbie 4 (styczeń 2011r., czerwiec 2011r., styczeń 2012r., czerwiec 2012r.), których celem jest przedstawienia nabytych przez beneficjentów ostatecznych (przedszkolaków) podczas zajęć umiejętności. W zajęciach uczestniczą rodzice,opiekuni prawni. B. ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPOTKAŃ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z RODZICAMI (OPIEKUNAMI PRAWNYMI) DZIECI PRZEDSZKOLNYCH kod CPV: 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe wz. z 80110000-8 - usługi szkolnictwa przedszkolnego 1 Realizacja zamówienia obejmuje w swym zakresie przedmiotowym świadczenie usługi rozumianej jako organizacja i wykonywanie (przeprowadzanie) spotkań edukacyjno -szkoleniowych z rodzicami dzieci przedszkolnych (rodzice/opiekunowie prawni dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). Usługa polega na kompleksowej realizacji przedsięwzięcia, w tym znaczeniu, że Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia przedmiotu zamówienia od strony technicznej i merytorycznej; przez zabezpieczenie strony technicznej rozumie się podejmowanie całokształtu czynności związanych z prawidłowym przebiegiem usługi, natomiast strona merytoryczna wiąże min. się z zorganizowaniem zaplecza dydaktycznego w tym sensie, że spotkania z bezpośrednimi odbiorcami zamówienia muszą być prowadzone przez specjalistów z zakresu właściwego dla tematyki zajęć dodatkowych. Część merytoryczna prowadzona będzie na podstawie programu opracowanego przez Wykonawcę, a zaakceptowanego przez Zamawiającego. Spotkania mają charakter otwarty, tj. przewiduje się zadawanie pytań przez rodziców/opiekunów prawnych dzieci. Tematyka spotkań to porady w zakresie prawidłowego postępowania z dziećmi, udzielane przez specjalistów, z dziedzin objętych projektem. 2 W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Organizacja dodatkowych zajęć edukacyjno-szkoleniowych: opracowanie i wdrożenie programu spotkań edukacyjno-szkoleniowych z rodzicami dzieci przedszkolnych (rodzice,opiekunowie prawni dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem: Radosny świat przedszkolaka, realizowanym w ramach PO KL, tj. dzieci w wieku 3-5 lat z terenu gminy Babiak). Wykonawca samodzielnie stworzy program i koncepcję przeprowadzenia spotkań edukacyjno-szkoleniowych; niemniej jednak Zamawiający zastrzega że zakres tematyczny spotkań związany będzie bezpośrednio z zajęciami edukacyjnymi dzieci przedszkolnych objętych projektem oraz ich prawidłowym rozwojem psychofizycznym (dokładne tematy spotkań zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Wykonawca zapewni realizację zamówienia na odpowiednim dla rodzaju usługi poziomie (podstawa prawna art. 22 ust. 1 ustawy Pzp), tj. wyznaczy osobę (osoby) do bezpośrednich spotkań edukacyjno-szkoleniowych w stopniu zapewniającym prawidłowy przebieg przedmiotu usługi. Warunkiem Zamawiającego jest, aby osoba (osoby) takie posiadała kierunkowe wykształcenie wyższe, a podmiot gospodarczy musi legitymować się doświadczeniem (praktyką) w realizacji podobnej rodzajowo usługi - wymogi dookreślone we wniosku o dofinansowania pkt.3.3. b) Przeprowadzenie usług edukacyjno-szkoleniowych liczba uczestników - 139 rodz./opiek. (+/- 20%), liczba grup przedszkolnych - 10, łączna liczba zajęć - 40 godzin, jednostka zajęciowa - 2 godziny (60 min), cyklika spotkań - 4 zajęcia po 2 godziny (1 x w semestrze), - łącznie dla 10 grup 80 godzin; miejsce realizacji zajęć - Przedszkole Publiczne w Zawadach (1), Przedszkole w Popowie (2), Gminny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wąsoczu Górnym (3), Gminny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rębielicach Królewskich (4), nowo utworzone Przedszkole w Więckach (przy tamtejszej Szkole Podstawowej) (5).. c) Zamawiający udostępni Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej listy uczestników zajęć (liczba, dane personalne, podział na grupy) oraz poda do wiadomości dokładny adres i czas realizacji usługi. d) Okres realizacji usługi ustala się od dnia 1.10.2010r do dnia 30.06.2012r., z tym że krotność spotkań ustala się na liczbę 4 (po jednym w każdym semestrze) osobno dla rodziców/opiekunów prawnych przedszkolaków z każdej grupy objętej projektem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu realizacji usługi wynikającej ze zmian w harmonogramie realizacji projektu!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babiak.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach