Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta nr sprawy ZP/B/22/2009

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta nr sprawy ZP/B/22/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z zadaniem Centrum Obsługi Studenta CPV 45000000-7 , 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331211-8, 453311210-1, 453311210-1, 45331220-4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do siwz dokumentacja projektowa, składająca się z: a) Rysunku Rzut I piętra Łącznik/ fragment/ - Załącznik nr 1a do SIWZ b) Projekt wykonawczy wentylacji - Załącznik nr 1b do SIWZ c) Projekt wykonawczy konstrukcji podestu - Załącznik nr 1c do SIWZ d) Przedmiaru robót nr 1 - (CPV 45000000-7) Roboty budowlane - Załącznik nr 2a do SIWZ e) Przedmiaru robót nr 2 - (CPV 45310000-3) Roboty instalacyjne elektryczne - Załącznik nr 2b do SIWZ f) Przedmiar robót - wentylacja (CPV 45000000-7 , 45330000-9, 45331000-6, 45331211-8, 453311210-1, 453311210-1, 45331220-4) - Załącznik nr 2c do SIWZ g) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Roboty budowlane - Załącznik nr 3a do SIWZ h) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Roboty instalacyjne elektryczne - Załącznik nr 3b do SIWZ i) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wentylacja oraz konstrukcja podestu - Załącznik nr 3c do SIWZ 2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 3. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu klimatyzatorów 3 szt. o których mowa w dokumentacji projektowej. 4. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości minimum 800 000 zł (brutto), oraz udokumentują, że robota ta została wykonana należycie. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się robotę polegająca na budowie lub remoncie obiektu budowlanego. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym doświadczenie w kierowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub remoncie obiektu budowlanego oraz posiadającym co najmniej dwuletni staż na tym stanowisku, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz musi być zrzeszony w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 900 000 PLN
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 7 do siwz. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 7 zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg załącznika 8 do siwz. 6. Uprawnienia budowlane kierownika budowy, wg wymagań zamawiającego, określonych w pkt 9.4 SIWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach