Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie kampanii marketingowej

Gmina Słubice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
    ul. Akademicka 1 1
    69-100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
    REGON: 21096679200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie kampanii marketingowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i realizacja kampanii marketingowej dla wspólnej sub-marki Słubic i Frankfurtu nad Odrą -Słubice- Frankfurt nad Odrą - Kultura bez granic- Główne elementy sub-marki Frankfurt (Oder ) Słubice - Kultura bez granic: - Event 1 Miejskie Świeto Hanzy Bunter Hering - Swawolny Kogucik,11.-13.07.2014 - Event 2 Trans Vocale, 13-15.11.2014 - internetowy kalendarz wydarzeń (portal internetowy online od kwietnia 2014r Główna grupa docelowa : osoby zainteresowane obszarem kultury oraz osoby wspierajace kulturę po niemieckiej stronie: w Berlinie, Poczdamie i okolicy Cel: Zwiększenie liczby osób odwiedzających Event 1 (5%) i Event 2 (8%) Okres realizacji zamówienia: do 31.05.2014 Stworzenie i realizacja kampanii marketingowej zawiera: 1. Przygotowanie i realizacja warsztatu we Frankfurcie nad Odrą z osobami z obszaru kultury i mnożników- multiplikatorów (ok. 10 uczestników). Warsztat dwujęzyczny (język polski i niemiecki). Celem warsztatu jest: -zebranie informacji na temat dotychczas podejmowanych przedsięwzięć w celu promocji przedmiotowych eventów, -wspólne określenie kierunku kreowanej kampanii -wypracowanie, dobranie i późniejsze wdrażanie narzędzi marketingowych W ramach organizacji warsztatu, wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania miejsca w celu przeprowadzenia warsztatu w mieście Frankfurt (O) jak również zorganizuje sprzęt techniczno-akustyczny wraz z obsługą oraz tłumaczami 2. Wypracowane wnioski i ustalenia warsztatowe powinny być zebrane w ramach dokumentacji warsztatowej która wejdzie w skład dokumentacji kampanii. Ponadto dokumentacja kampanii zawierać powinna planowanie kosztów i planowanie działań medialnych. Dokumentacja w dwóch językach polskim i niemieckim. Jeśli dokumentacja kampanii- jej strategia będzie budziła wątpliwości zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do naniesienia uwag i zmian w ramach spotkania i konsultacji. Konsultacje odbywać się będą na terenie miasta Frankfurt (O). Wszelkie ustalenia wymagają konsultacji z burmistrzem miasta Słubic, nadburmistrzem miasta Frankfurt (O) oraz spółką Messe und Veranstaltung GmbH (wymagana dwujęzyczność bądź tłumacz języka niemieckiego ze strony wykonawcy). 3. Rozwój i wdrażanie kampanii marketingowej w oparciu o: - Pozyskanie sławnych osobistości (ogólnoniemiecka rozpoznawalna osobowość z obszaru showbiznesu lub polityki lub sportu lub kultury) jako medium reklamowego dla spotu i reklam. -Produkcja 60- sekundowego spotu w jakości HD (kwiecień) w języku niemieckim z udziałem sławnych niemieckich osobistości. Propozycje sławnych osobistości do zaangażowania przedstawi wykonawca do wyboru i akceptacji zamawiającemu po realizacji warsztatu i wypracowaniu propozycji planu kosztów. - przygotowanie tekstów i grafik w celu promocji eventów w mediach niemieckich w wybranych docelowo magazynach kulturowych wydawanych na terenie miasta Berlin i okolic dla co najmniej 800.000 odbiorców w co najmniej 3 wydaniach przez co najmniej 2 tygodnie (p. dane medialne). 4. Zakres czasowy kreowanej kampanii: Kampania marketingowa powinna być długoterminowa, zaplanowana co najmniej na okres trzech lat 2014-2016. W efekcie, realizacja kampanii powinna trwale wyróżnić na rynku sub-markę Słubice- Frankfurt nad Odrą - Kultura bez granic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach