Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Sprzedawca z umiejętnością obsługi kas fiskalnych dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: sprzedawca, obsługa kas fiskalnych

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4441390 do 2 , fax. 077 4441390 do 2
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
    ul. Armii Krajowej 32 32
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4441390 do 2, fax. 077 4441390 do 2
    REGON: 53159670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie szkolenia: Sprzedawca z umiejętnością obsługi kas fiskalnych dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: sprzedawca, obsługa kas fiskalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: sprzedawca z umiejętnością kas fiskalnych Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e) zawiera błędy w obliczeniu ceny f) w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia powinien spełniać warunki wymienione w pkt. VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia Nie spełnia na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń (zaświadczeń) dołączonych do oferty zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. IX SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie przedmiotowego zamówienia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające warunki wymienione w pkt. IX każdy z nich składa odrębnie, tak aby jednoznacznie z nich wynikało potwierdzenie spełnienia danego warunku przez każdego z nich odrębnie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty); 3. oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty); 4. szczegółowy program szkolenia Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Program nauczania każdej formy winien zawierać: - nazwę formy kształcenia - czas trwania i sposób jej organizacji - wymagania wstępne dla uczestników - cele kształcenia - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar - treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych - sposób sprawdzania efektów kształcenia 5. szczegółową kalkulację kosztów szkolenia 1 osoby (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do oferty); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do oferty). Wymagane jest załączenie aktualnych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 7. wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty); 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń kandydatów , 10. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 11. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane załączenie pełnomocnictwa; 12. pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę; Forma składanych dokumentów Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach