Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na na rozbiórkę pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków wraz z usunięciem powstałych odpadów, zlokalizowanych na terenie gminy Korytnica.

Gmina Korytnica ogłasza przetarg

  • Adres: 07-120 Korytnica, ul. Małkowskiego 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6612284 , fax. 025 6612260
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korytnica
    ul. Małkowskiego 20 20
    07-120 Korytnica, woj. mazowieckie
    tel. 025 6612284, fax. 025 6612260
    REGON: 00053641000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korytnicagw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na na rozbiórkę pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków wraz z usunięciem powstałych odpadów, zlokalizowanych na terenie gminy Korytnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Rozbiórka pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie gminy Korytnica wraz z usunięciem powstałych odpadów. 2.Zebranie wyrobów zawierających azbest pochodzących z demontażu pokryć dachowych, złożonych na posesjach zlokalizowanych na terenie gminy Korytnica 3.Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w ramach realizacji zamówienia około 2000 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 PZP Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Oferenci powinni spełniać wymogi art.22 i nie być wykluczeni na podstawie art. 24
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a.oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z artykułu 22 ust.1 oraz że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, b.w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. d: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania organu podatkowego, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, c.w celu potwierdzenia warunków o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a i lit. b: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu jakimi dysponuje oferent (załącznik nr 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5) oświadczenie oferenta o przeszkoleniu w/w osób w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zezwolenie wydane przez Starostwo Powiatowe, wynikającego z art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U z 2007r. Nr.39,poz.251),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korytnicagw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach