Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2015-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów kancelaryjno-biurowych i materiałów stemplarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno biurowych oraz materiałów stemplarskich, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji KGP i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP, według asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu asortymentowo cenowym. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego w kolumnie Dane techniczne. 3. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w Załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania większej lub mniejszej ilości danego asortymentu w stosunku do określonych w Formularzu asortymentowo cenowym, w ramach wartości umowy brutto. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Wskazane w Formularzu asortymentowo cenowym dane są parametrami bezwzględnie wymaganymi i muszą być uwidocznione, potwierdzone przez Wykonawcę w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia. 5.Asortyment musi być fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 6. Asortyment musi być dostarczony w bezzwrotnych, oryginalnych, nieuszkodzonych (bez śladów ingerencji) opakowaniach z zabezpieczeniem stosowanym przez danego producenta, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt, logo, nazwę lub znak firmowy producenta. 7. W przypadku asortymentu podlegającego gwarancji Wykonawca na dostarczony produkt udzieli gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, licząc od dnia dostawy asortymentu, z zastrzeżeniem asortymentu, dla którego Zamawiający wymaga minimalnej gwarancji zgodnej z danymi wskazanymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta asortymentu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. W przypadku pozostałego asortymentu uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wygasają po upływie 12 miesięcy licząc od dnia dostawy partii towaru do siedziby Zamawiającego. W sytuacji ograniczonego terminu ważności produktów ich minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu. 8. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia występuje w różnej kolorystyce, Zamawiający określi kolor towaru bezpośrednio w składanym zamówieniu i będzie on wiążący dla Wykonawcy przy jego realizacji. 9. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny w stosunku do określonego w SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych - ZP/ŁOW NFZ/8/2016
Dodano: 2016-07-04 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa przyborów do pisania i galanterii biurowej dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2016-06-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - ZP/ŁOW NFZ/6/2016
Dodano: 2016-05-05 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do techniki biurowej - nr ZP/ŁOW NFZ/4/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa przyborów do pisania i galanterii biurowej dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2015-08-10 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
Dodano: 2015-07-20 - Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących w ramach projektu Ginące zawody pomysłem na przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-04-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-02-19