Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w Siedlcu gmina Kostrzyn

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618178239 , fax. 061 8970908
  • Data zamieszczenia: 2016-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Poznańska 2 2
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 0618178239, fax. 061 8970908
    REGON: 63202363500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl www.zkkostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorzadu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na budowę sieci wodociągowej w Siedlcu gmina Kostrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami do poszczególnych działek. Zadanie inwestycyjne uwzględnia roboty rozbiórkowe (cięcie nawierzchni asfaltowej, rozbiórka chodnika i nawierzchni asfaltowej, wywóz i utylizacja gruzu), roboty ziemne (wykopy, wymiana gruntu, zasypywanie i zagęszczanie wykopów), roboty sanitarne (montaż rurociągów, montaż zasuw w ilości 24 szt. w tym DN 65 - 13 szt., DN 80 - 6 szt. DN 100 - 5 szt., montaż hydrantów p-poż nadziemnych DN 80 - 4 szt., montaż nawiertek NWZ DN 32 - 10 szt., montaż nawiertek NWZ DN 40 - 12 szt., wykonanie przewiertów pod sieć wodociągową o łącznej długości 317,34 mb, wykonanie przewiertów pod przyłącza wodociągowe o łącznej długości 332,4 mb, wykonanie zgrzewów elektrooporowych, montaż zestawów wodomierzowych - 32 kpl., wykonanie prób szczelności, dezynfekcji oraz płukania sieci i przyłączy, wykonanie analiz bakteriologicznych sieci wodociągowej, montaż tabliczek informacyjnych z domiarami), prace odtworzeniowe (odbudowa nawierzchni asfaltowych i chodników oraz nawierzchni na posesjach i drogach dojazdowych do odbiorców). 2. Zakres robót a) Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 110x10 mm o łącznej długości 493,24 m brutto b)Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 90x8,2 mm o łącznej długości 9,83 m brutto c)Wykonanie sieci wodociągowej z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 63x5,8 mm - 29 kpl. o łącznej długości 515,22m brutto d)Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 40x3,7mm - 7 kpl. o łącznej długości 262,01m brutto e) Wykonanie przyłączy wodociągowych z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN 16 SDR 11 fi 32x3,0mm - 13 kpl. o łącznej długości 70,39m brutto. Kosztorys ofertowy (Załącznik nr 6) 3.Do obowiązków Wykonawcy należy: a)Geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej; b)Opracowanie i zatwierdzenie Planu organizacji ruchu, zajęcie pasa drogowego; c)Oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym; d)Wykonanie i załączenie protokołów z wykonania zagęszczenia gruntu; e)Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz; f)Wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych - 5 egz. g)Przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego. Załączenie protokołu odbioru dróg potwierdzonego przez przedstawiciela Urzędu Miejskiego ds. drogownictwa; h)Uzyskanie oświadczeń właścicieli posesji na których będą wykonywane przyłącza wodociągowe o braku uwag do wykonanych prac; i)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu szkód zaistniałych na terenie budowy, w tym z tytułu zdarzeń losowych powstałych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy do dnia protokolarnego odbioru robót, jak również pełną odpowiedzialność kontraktową z tytułu realizacji umowy, odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji jakości oraz odpowiedzialność deliktową. j)Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie warunków socjalnych i innych przepisanych prawem warunków i świadczeń dla swoich pracowników i osób zatrudnionych. k)Ponoszenie kosztów doprowadzenia wody, energii elektrycznej, itp. do placu budowy oraz pokrywania wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy. Ł) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej. l)Stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy. m)Skompletowanie wszystkich dokumentów (protokołów, certyfikatów, atestów itp.) i przekazanie ich Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy. n)Dostarczenie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. o)Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków i śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne lub pozbywanie, a w przypadku odpadów niebezpiecznych dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie lub fakturę z wysypiska śmieci wraz z kartą przekazania odpadu. Usunięcie po zakończeniu robót poza teren budowy wszelkich urządzeń, tymczasowego zaplecza itp. oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. UWAGI 1)Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2)W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 10 000,00 zł. Słownie: dziesiećtysięcyzłotych00/100. 2.Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3)kwotę gwarancji, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6)Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4.Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku 57 1050 1520 1000 0023 6303 3776:. Na przelewie należy umieścić informację Przetarg nieograniczony na: budowę sieci wodociągowej w Siedlcu gmina Kostrzyn.Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego -Zakład Komunalny, 62-025 Kostrzyn, ul. Poznańska 2- sekretariat - w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na budowę sieci wodociągowej w Siedlcu gmina Kostrzyn, oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy 1)do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2)wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17.06.2016 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert.3.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia 3)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ; 4.Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt. 2), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl www.zkkostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach