Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę zbiornika przeciwpożarowego o pojemności ok 300 m3 wraz ze stanowiskiem czerpania wody na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej.

Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Błonie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 332 522 , fax. 256 332 526
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Siedlcach
    ul. Błonie 3
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 332 522, fax. 256 332 526
    REGON: 71163354500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony (dla kwoty powyżej 30 000 EURO) na budowę zbiornika przeciwpożarowego o pojemności ok 300 m3 wraz ze stanowiskiem czerpania wody na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika przeciwpożarowego o pojemności ok 300 m3 wraz ze stanowiskiem czerpania wody na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów w Woli Suchożebrskiej. Charakterystyczne parametry zbiornika: • Wymiary zbiornika 17m x 13m • Powierzchnia zabudowy zbiornika 221m2 • Powierzchnia zabudowy placów manewrowych 400m2 + 80m2 • Opaska 100cm wokół zbiornika • Wymiary dna 13,0 m x 9,0 m • Głębokość całkowita zbiornika 2,00 m • Głębokość lustra wody – 1,85 m • Pojemność wodna użyteczna dla zwierciadła wody na wysokości 1,85 m • Nachylenie skarp 1:2 • Objętość wynosi V= 299,28m3 ≈ 300 m3 Maksymalne napełnienie do wysokości użytkowej 1,85m, pozostała objętość ewentualnej wody przewidziana jest na parowanie latem lub zamarzanie zimą oraz pozostaje pod wlotem przewodu zasilającego. Po wykonaniu zbiornika należy napełnić go wodą w celu dokonania próby szczelności -zakres wymagany do podpisania protokołu odbioru końcowego. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr. 9 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią jedynie cel informacyjny, nie są ostateczne. Wykonawca wykona kompletny przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym oraz pozwoleniem na budowę nr 888/2017 z dn.25.10.2017r i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. UWAGA: A/ Plac/ tereny przylegające do terenu przeznaczonego pod budowę zbiornika i utwardzenie terenu posiadają liczną infrastrukturę podziemną. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia sieci teletechnicznych, elektrycznych niezinwentaryzowanych. Wykonawca wszelkie niedogodności z tym związane przyjmuje jako elementy niezbędne do wykonania zamówienia, wliczone w cenę oferty. B/ Możliwa zmiana instalacji elektrycznej (umiejscowienie i rodzaj lamp) w stosunku do projektu budowlanego. C/ Na odbiór przedmiotu zamówienia - Wykonawca zapewni napełnienie zbiornika do minimalnego poziomu w celu sprawdzenia jego szczelności. 3.2. Wykonawca winien zapoznać się z istniejącym projektem budowlanym przedmiotu zamówienia w celu uzyskania informacji niezbędnych do sporządzenia oferty oraz określenia jej ceny. Wszelkie wątpliwości dotyczące dokumentacji technicznej wykonania robót winny być niezwłocznie zgłaszane pisemnie Zamawiającemu na etapie weryfikacji projektu, przed złożeniem oferty. Roboty uwzględnione w projekcie budowlano – wykonawczym, a nie ujęte w przedmiarze robót nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Roboty takie należy traktować jako roboty podlegające wykonaniu na podstawie umowy i w cenie umowy. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu terminów z Zamawiającym, dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania kompletnego zamówienia a także wziął pod uwagę realizację przedmiotu umowy w pobliżu czynnego RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych). Koszty dokonania wizji lokalnej na terenie Zakładu poniesie Wykonawca. 3.4. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w przedmiarze robót (projekcie budowlanym), jednak o parametrach i jakości nie gorszych od materiałów zaproponowanych przez zamawiającego po wcześniejszej pisemnej zgodzie Zamawiającego. 3.6. Planowane są odbiory częściowe przedmiotu zamówienia na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego sporządzonego przed Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, dostarczonego do Zamawiającego przed podpisaniem Umowy i stanowiącym załącznik nr. 2 do Umowy. 3.7 Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie wszelkich odpadów wytworzonych przy prowadzeniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2016r., poz. 1987.). Odpady te winny zostać usunięte poza teren prac najpóźniej w dniu zakończenia robót na koszt Wykonawcy. 3.8. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo dysponowania obiektem (terenem) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy. 3.9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: - 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na kompletny przedmiot zamówienia od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. - Gwarancja i rękojmia winna obejmować wady fizyczne robót (wykonania) oraz wady użytych materiałów. 3.10. Specyfikacja projektowa – do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku - sekretariat, w godz.: 8:00 – 15:00, ul. Błonie 3, 08-110 Siedlce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1. Zamawiający przewiduje wnoszenie wadium. 9.2. Ustala się wadium w wysokości 9 000,00zł ( słownie: dziewięć tysięcy złotych). 9.3. Wadium można wnosić w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Alior Bank S.A 38 2490 0005 0000 4530 6269 1856 9.5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych – oryginał lub za zgodności z oryginałem. 7.1.6 Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach