Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie modernizacji systemów grzewczych w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Białogardzkiego - zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu c.o. i c.w.u. w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku

Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, Plac Wolności 16-17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3120901 , fax. 94 3120911
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie
    Plac Wolności 16-17 16-17
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3120901, fax. 94 3120911
    REGON: 33092083100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie modernizacji systemów grzewczych w obiektach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Białogardzkiego - zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu c.o. i c.w.u. w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji systemu c.o. i c.w.u. w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, Podborsko 12, 78-220 Tychowo na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 2) Sporządzenie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu), oraz ostatecznego harmonogramu rzeczowo - finansowego. 3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych do realizacji zgód i pozwoleń administracyjno - prawnych. 4) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z: zawartą umową, wytycznymi zawartymi w PFU, sporządzonym projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 5) Sporządzenie niezbędnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych do użytkowania zgód i pozwoleń administracyjno - prawnych. 3. Powyższe zamówienie realizowane jest w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty, nr KIK/48, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót: demontaż elementów instalacji co i c.w.u., ułożenie rur instalacji centralnego ogrzewania oraz c.w.u, izolacje rurociągów, montaż zaworów i termostatów, regulacja instalacji, przebudowa i modernizacja kotłowni, montaż piecy olejowych, pomp ciepła, instalacji solarnej, rurociągów zasilających, montaż zaworów rozdzielczych, montaż pomp, roboty budowlane towarzyszące - przekłucia, wykłucia, zamurowania, szpachlowanie, malowanie. 5. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Rozwiązania projektowe oraz urządzenia i materiały przyjęte w programie funkcjonalno - użytkowym przez autora służą rzetelnemu i jednoznacznemu określeniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania projektowe, zastosowanie innych urządzeń i materiałów od przyjętych w programie funkcjonalno - użytkowym pod warunkiem, iż takie rozwiązania a także zastosowane urządzenia i materiały, zaproponowane przez Wykonawców będą równoważne w stosunku do przedstawionych w PFU, tzn. parametry proponowanych rozwiązań projektowych, urządzeń i elementów będą nie gorsze od parametrów urządzeń i elementów przyjętych w niniejszym PFU. Zasada równoważności wynika wprost z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych.. 7. W ramach wykonania niniejszego zamówienia przed rozpoczęciem robót budowlano - montażowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym tablicy informacyjnej, wykonanej według wzoru tablic stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia - wykonana dokumentacja projektowa, wykonane roboty budowlane oraz zamontowany sprzęt i urządzenia objęte będą przynajmniej 7-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 3) Wykonawca w okresie gwarancji sprawował będzie bieżący dozór i obsługę zmodernizowanej instalacji, oraz będzie wykonywał niezbędne przeglądy, regulacje i sprawdzenia jej działania. 4) Wykonawca w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeszkolenia pracownika wskazanego przez Zamawiającego do bieżącej obsługi zmodernizowanej instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych, zero groszy). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PeKaO S.A. Białogard Nr 14 1240 3666 1111 0000 4344 6984 z dopiskiem Szwajcar - budynek MOW; 2) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 3 pkt 2 do 5, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w kasie Starostwa w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 5. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone powyżej. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach