Przetargi.pl
Przetarg na usługę: rezerwacji, sprzedaży i dostawy według bieżących potrzeb biletów lotniczych dla Muzeum Sztuki w Łodzi

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg na usługę: rezerwacji, sprzedaży i dostawy według bieżących potrzeb biletów lotniczych dla Muzeum Sztuki w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy według bieżących potrzeb biletów lotniczych dla Muzeum Sztuki w Łodzi, w szczególności: A. rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie biletów lotniczych na zamówienie Muzeum Sztuki w Łodzi, B. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy następujących działań: a. zakładania rezerwacji oraz zmian rezerwacji biletów lotniczych wg danych pasażera, dat i trasy lotów, każdorazowo przekazywanych elektronicznie przez Zamawiającego; w ramach niniejszego działania Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia drogą elektroniczną, dwóch wariantów najkorzystniejszych połączeń, w terminie 24 godzin od momentu przesłania danych dot. podróży przez Zamawiającego, w miarę możliwości bez międzylądowań, a gdy brak jest takiego wariantu - z najkrótszym czasem oczekiwania na przeloty w ramach lotów łączonych. Wykonawca zobowiązany jest również do oferowania najkorzystniejszych połączeń pod względem ceny biletu. Za cenę biletu uznaje się całkowitą cenę biletu lotniczego bez uwzględnienia opłaty manipulacyjnej. b. Informowania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach oraz w miarę możliwości przesuwanie terminu wykupu biletu bez zwiększania jego ceny. c. Informowania, jeśli przesuniecie terminu wyjazdu (do dwóch/trzech dni wcześniej lub później) wpłynie na obniżenie ceny biletu. d. wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, e. wystawiania faktur z uwidocznieniem ceny jednostkowej biletu i opłaty transakcyjnej; Przez opłatę transakcyjną rozumie się stałą opłatę, będącą składową ceny biletu lotniczego przy rezerwacji za pośrednictwem biur podróży, pokrywającą koszt wystawienia biletu. f. zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy, g. Zapewnienia obsługi pracowników Zamawiającego przez co najmniej 8 godzin dziennie w dni robocze. h. Informowania Zamawiającego, w terminie, który umożliwi uzyskanie odpowiednich dokumentów, jeśli zrealizowanie wyjazdu wymaga wykupienia dodatkowych usług, których Wykonawca nie jest w stanie zrealizować (np. dodatkowego ubezpieczenia). i. Zapewnienia obsługi reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem. j. wystawienia biletów elektronicznych oraz rezerwacji w języku polskim oraz w języku angielskim - na żądanie Zamawiającego. k. Dokonywanie odprawy online i informowanie o potrzebnych do odprawy danych pasażera i terminie ich przesłania l. Niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem. m. Zapewnienia Zamawiającemu możliwość dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty. n. Pośrednictwa między Zamawiającym a przewoźnikiem w przypadku składania ewentualnych reklamacji w zakresie usług objętych zamówieniem. o. Negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 850.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msl.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach