Przetargi.pl
Przetarg

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2017-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektów budowlanych: Zadanie A Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku w ramach Programu Rewitalizacji Gminy Zagnańsk. Zadania B - Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia Zadania A Projekt budowlany „Przebudowa ul. Słonecznej w Zagnańsku” I) Projekt budowlany 1. Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej (celem weryfikacji granic) w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji, w skali 1:500 2. Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 4 egz. 3. Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 4. Wykonanie koncepcji projektu celem akceptacji przez Zamawiającego. 5. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz z wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca wystąpi do zarządcy drogi powiatowej Nr 0300T, Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach o wydanie warunków technicznych na projektowanie wraz ze wszystkimi uzgodnieniami oraz do Lasów Państwowych w sprawie wytycznych do projektowania. 6. Zaprojektować asfaltowy pas jezdny drogi (alternatywnie z kostki brukowej) wraz z zawrotką na końcu (działka Nr ewid. 472-zachować maksymalnie istniejący drzewostan). 7. Zaprojektować jednostronny chodnik przyjezdniowy z kostki betonowej koloru czerwonego (dopuszcza się możliwość rezygnacji z projektowania chodnika w przypadku problemów z jego lokalizacją w granicach własności gminy). 8. Zaprojektować zjazdy na posesje w granicach pasa drogowego z koski betonowej koloru szarego oraz dojścia do furtek do wszystkich nieruchomości przylegających do projektowanej drogi. Zapewnić na etapie projektowania możliwość dojazdu do działki Nr ewid. 461, zaprojektować zjazd. Lokalizację zjazdów uzgodnić z właścicielami nieruchomości. 9. Doprojektować oświetlenie uliczne w zakresie od istniejącego słupa przy posesji Nr 5, działka. nr ewid 474/6 do końca drogi na działce nr 472(przewidziana do zaprojektowania zawrotka). 10. Założyć przebudowę kolidujących z pasem drogowym słupów energetycznych(m.in. słup podwójny przy działce nr ewid. 474/11. 11. Założyć przebudowę słupa telekomunikacyjnego zlokalizowanego przy działce nr ewid. 474/12. 12. Zaprojektować rów odwadniający, spływ wody w kierunku istniejącego rowu przy drodze powiatowej(założyć czyszczenie rowu przy drodze powiatowej w prawo w kierunku msc Bartków do pierwszego przepustu drogowego), alternatywnie kanalizację deszczową. 13.Zaprojektować przepust pod projektowaną drogą na jej włączeniu do drogi powiatowej. 14.Przewidzieć przebudowę istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przebudowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przełożenie jej z gruntów prywatnych w pas drogowy oraz usunięcia ewentualnej kolizji sieci (przyłączy) gazowych. 15.Przewidzieć zamontowanie na istniejącej studni wody pitnej zlokalizowanej w pasie drogowym zdroju czerpalnego z pompowaniem ręcznym lub jeżeli będzie taka możliwość pozostawić w istniejącej formie. 16.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu (uzgodnionego i zaakceptowanego przez odpowiednie organy). 17. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 18. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego). 19. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 20. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, w tym decyzji środowiskowej(jeżeli jest taka konieczność), pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji. 21. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych i kosztorysów inwestorskich wraz z ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów) 22. w oparciu o projekt budowy drogi i ewentualnej przebudowy urządzeń technicznych, projektant wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie budowlanym i wykonawczym. II Projekt podziału nieruchomości 1. sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.; 2. zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy; 3. wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości; 4. sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne: 4.1. mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości osobno wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.; 4.2 wykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej – lub w razie jej braku – w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.; 4.3. mapa zbiorcza zawierająca projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.; 4.4. skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.; 4.5. opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.; 4.6. zarys pomiarowy – 1 egz.; 4.7. wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie .dwg na nośniku CD i w formie papierowej – po 1egz. 5. w/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 6. wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych: 6.1. wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym ogrodzeniu – po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 6.2. punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą; Zakładany zakres projektowy drogi oraz warunki do projektowania obejmuje załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie B Projekt budowy drogi w msc. Samsonów ul. Rurarnia” I) Projekt budowlany 1.Wykonanie map dla celów projektowych z uwzględnieniem źródłowej dokumentacji geodezyjnej celem weryfikacji granic w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1:500, 2.Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 4 egz. 3.Wykonanie operatu i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód z odwodnienia drogi, 4.Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, 5.Wykonanie koncepcji projektu wraz z przebudową urządzeń technicznych celem akceptacji przez Zamawiającego. 6.Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego drogi oraz innych projektów koniecznych do przebudowy wszystkich kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami od zarządców sieci, z podziałem na poszczególne branże wraz ze wszelkimi uzgodnieniami m.in. uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej i dokonanie stosownych zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę. 7.Długość projektowanej drogi ok. 1130,00 m.; 7.1.Wykonanie projektu odwodnienia z uwzględnieniem kanalizacji deszczowej, cieku przyjezdniowego oraz odbioru wód z odwodnienia drogi wewnętrznej (dz. nr ewid.2283/9) oznaczona symbolem KDW1 w mpzp; 7.2Umocnienie rowów odprowadzających wody opadowe z odwodnienia drogi płytami chodnikowymi ( spód i boki do wysokości jednej płyty) lub przyjąć inne alternatywne rozwiązanie; 7.4Rregulacja studzienek kanalizacyjnych (opracowana jest dokumentacja i posiada uzgodniony ZUD- realizacja przed budową inwestycji drogowej;) 7.5.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu; 7.6.Wykonanie projektu chodnika z kostki brukowej koloru czerwonego; 7.7.Wykonanie projektu zjazdów: - z kostki koloru szarego na działki i nieruchomości zabudowane o szerokości 5 mb, - o nawierzchni bitumicznej na drogi oznaczone w mpzp sołectwa Samsonów symbolem KD-Z i KD-L,KDW1,o szerokości 6 mb (zjazd publiczny); 8.Sporządzenie wykazu drzew z podaniem nr nieruchomości do usunięcia przypadku zaistniałej takiej sytuacji; 9. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 10. Opracowanie tabeli zjazdów (załączonej do projektu wykonawczego); 11. Przebudowa ogrodzeń będących w kolizji z pasem drogowym; 12. Wykonanie projektu budowy oświetlenia drogowego; 13. Wykonanie projektu budowy kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 6 b 14. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 15. Uzyskanie wszystkich wymaganych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów koniecznych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianych dokumentacji. 16. Wykonanie z podziałem na poszczególne branże przedmiarów robót, kosztorysów ślepych i kosztorysów inwestorskich wraz ze ZZK (zbiorczym zestawieniem kosztów) 17Sprawowanie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane oraz inne czynności określone wymaganiami Zamawiającego. 18.W oparciu o projekt przebudowy drogi i przebudowy urządzeń technicznych, projektant wyznaczy linie rozgraniczające pasa drogowego do podziałów oraz granice terenu niezbędnego do czasowego zajęcia dla obiektów budowlanych w przypadku gdy ich przebudowa odbywać się będzie poza wyznaczonym pasem drogowym, w celu przebudowy lub zabezpieczenia infrastruktury technicznej (innym kolorem) wkreślone w projekcie budowlanym i wykonawczym. 19.Zakres projektowanej drogi obejmuje również włączenie do dróg: wojewódzkiej Nr 750 i powiatowej nr 0437 T Kielce – Zagnańsk i nr 0298 T Samsonów – Szałas – Odrowąż . II Projekt podziału nieruchomości 1. Sporządzenie projektu podziału nieruchomości - 6 egz.; 2.Zgłoszenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Kielcach na koszt własny Wykonawcy; 3.Wskazanie Zamawiającemu na gruncie nowo wydzielonych nieruchomości z udziałem zarządcy drogi; 4.Sporządzenie wykazu zmian gruntowych do przeprowadzenia zmian w księgach wieczystych. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zaklauzulowane materiały geodezyjne: 4.1.Mapy jednostkowe podziału dla każdej nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 5 egz.; 4.2.Wwykaz synchronizacyjny w przypadku, gdy w księdze wieczystej – lub w razie jej braku – w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, nieruchomość podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie i inną powierzchnię niż w katastrze nieruchomości, odrębnie dla każdej nieruchomości - 2 egz.; 4.3.Mpę zbiorczą zawierającą projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.; 4.4. Skrócony wypis hipoteczny - 1 egz.; 4.5. Opis topograficzny punktów granicznych, nawiązanych do stałych elementów terenu, pozwalający na ich jednoznaczne wyznaczenie w terenie - 1egz.; 4.6. Zarys pomiarowy – 1 egz.; 4.7. Wykaz współrzędnych geodezyjnych granic pasa drogowego, osnowy geodezyjnej i współrzędnych działek w pasie drogowym w formacie dwg na nośniku CD i w formie papierowej – po 1egz. 5.W/w materiały geodezyjne nie wykorzystane do uzyskania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 6.Wyznaczenie i stabilizacja punktów granicznych: 6.1. Wszystkie punkty załamania pasa drogowego będą utrwalone betonowymi punktami granicznymi z wyłączeniem przypadków, gdy granica zostanie ustalona po trwałym ogrodzeniu – po uprawomocnieniu się decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 6.2. Punkty przecięcia linii rozgraniczających z granicami działek będą stabilizowane słupkami drewnianymi oznaczonymi jaskrawą farbą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach