Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 43400 Cieszyn, ul. Liburnia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 582 890 , fax. 338 582 890
- Data zamieszczenia: 2016-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Liburnia 4
43400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 338 582 890, fax. 338 582 890
REGON: 7279631300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
- II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest transport i zbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 200301) oraz odpadów zielonych (kod: 200201), pochodzących z terenów dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn. Odbiór odpadów realizowany będzie głównie z znormalizowanych pojemników PA1100, zlokalizowanych: 2. w wybranych punktach miasta Cieszyna – przynajmniej 2 razy w tygodniu (2 pojemniki”1100”); 3. z terenu targowisk miejskich przy ul. Katowickiej i ul. Sarkandra – od 2 do 14 szt. pojemników o pojemności 1100 l – w poniedziałek i czwartek każdego tygodnia do godziny 13:00 4. odpady zielone w całości dowożone będą do bazy wykonawcy. 5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie lokalizacja pojemników na odpady i częstotliwość ich opróżniania. Zmianie może ulec również rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów (np. zmiana pojemnika PA1100 na PA110). Wszelkie zmiany będą uzgadniane z wykonawcą z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Przewidywana ilość odpadów w trakcie obowiązywania umowy: 1. ok. 110 Mg z wybranych punktów na terenie miasta Cieszyn, 2. ok. 120 Mg ・ odpady dostarczone przez zamawiającego do bazy. 3. ok. 50 Mg odpadów zielonych dostarczonych przez zamawiającego do bazy. 7. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o: ustawę z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, obowiązujący regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cieszyn. 8. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę do wykonywania następujących czynności: kierowcy oraz operatorzy śmieciarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr ING Bank Śląski S. A. o/Cieszyn Nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – transport i zbieranie odpadów komunalnych. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Miejskim Zarządzie Dróg, ul. Liburnia 4, 43-400 Cieszyn (pokój nr 213) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 8. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów - odpady medyczne
Dodano: 2024-03-26 - Transport ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków Dźbów do Centralnej Oczyszczalni Ścieków.
Dodano: 2024-03-25 - Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie.
Dodano: 2024-03-20 - Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
Dodano: 2024-02-05 - Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
Dodano: 2024-01-10 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2024-01-07 - Odbiór, transport, zbieranie odpadów komunalnych oraz selektywnie zebranych odpadów opakowaniowych wytwarzanych w SP Wojewódzkim Szpitalu Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-12-21 - Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
Dodano: 2023-12-13 - Usługa odbioru odpadów medycznych oraz odpadów komunalnych
Dodano: 2023-12-07 - Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych oraz od właścicieli domków letniskowych położonych na terenie gminy Szczyrk i ich transport do RIPOK.
Dodano: 2023-12-01