Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 649 08 18 , fax. 89 649 08 16
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Gen. Wł. Andersa 2 A 2 A
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 649 08 18, fax. 89 649 08 16
    REGON: 00445020800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć warsztatowych dla uczestniczek i uczestników projektu pn. Aktywna integracja szansą na lepsze jutro w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 części: 1)Część 1 - instrument aktywności społecznej - zajęcia z psychologiem - obejmuje a)przeprowadzenie dla 27 osób: treningu kompetencji interpersonalnych i społecznych, warsztatów kreatywnego myślenia, warsztatów rozwiązywania problemów emocjonalnych, konfliktów rodzinnych oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych (w tym profilaktyka uzależnień), warsztatów umiejętności wychowawczych Wspieram moje dziecko (w tym 18 godzin zajęć warsztatowych z udziałem dzieci), przeprowadzenie spotkań indywidualnych z uczestnikami - łącznie: 60 godzin zajęć stacjonarnych, 16 godzin indywidualnych konsultacji specjalistycznych, b)przeprowadzenie dla 20 osób warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych, m.in. związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, 16 godzin zajęć wyjazdowych. c)Celem jest - nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie konstruktywnego kontaktowania się, rozumienie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach , nabycie umiejętności wychowawczych, zrozumienie powstawania mechanizmu uzależnień i współuzależnienia .d)1 osoba prowadząca. e)Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f)Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, g) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica suchościeralna typu Flipchult, flamastry 3 sztuki: czarny, czerwony, zielony, materiały dydaktyczne dla uczestników,h)Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy .i)Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. j)Wykonawca zapewnia salę wykładową na min 30 osób1) na terenie miasta Iławy lub gminy Iława, 2)miejsca siedzące i stoliki (stoły) umożliwiające wykonywanie zajęć, 3)nagłośnienie: mikrofon mobilny (bezprzewodowy), nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali,4)wyposażona w sprzęt o którym mowa powyżej, 5)bezpłatna szatnia.k)Zamawiający informuje, że koszt przejazdu osób na zajęcia i z powrotem pokrywa zamawiający.l)Wykonawca zapewni na sali miejsce do spożywania posiłków lub wyodrębnione pomieszczenie wyłącznie dla uczestników zajęć.2) Część 2 - instrument aktywności społecznej - zajęcia z pedagogiem/terapeutą- obejmuje: a)przeprowadzenie dla 27 osób treningu kompetencji interpersonalnych i społecznych, warsztatów kreatywnego myślenia, warsztatów rozwiązywania problemów emocjonalnych, konfliktów rodzinnych oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych (w tym profilaktyka uzależnień), warsztatów umiejętności wychowawczych Wspieram moje dziecko ( w tym 18 godzin zajęć warsztatowych z udziałem dzieci), przeprowadzenie spotkań indywidualnych z uczestnikami, łącznie: 60 godzin zajęć stacjonarnych, 16 godzin indywidualnych konsultacji specjalistycznych, b)przeprowadzenie dla 20 osób warsztatów rozwoju osobistego, warsztatów rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych, m.in. związanych z przemocą, warsztaty kreatywnego myślenia, 16 godzin zajęć wyjazdowych. c)Celem jest - nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie konstruktywnego kontaktowania się, rozumienie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach , nabycie umiejętności wychowawczych, zrozumienie powstawania mechanizmu uzależnień i współuzależnienia .d)1 osoba prowadząca.e)Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. f)Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie, g)Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica suchościeralna typu Flipchult, flamastry 3 sztuki: czarny, czerwony, zielony, materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika.h)Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy .i)Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. j)Wykonawca zapewnia salę wykładową na min 30 osób 1) na terenie miasta Iławy lub gminy Iława, 3) miejsca siedzące i stoliki (stoły) umożliwiające wykonywanie zajęć,4) nagłośnienie: mikrofon mobilny (bezprzewodowy), nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali,5)wyposażona w sprzęt o którym mowa powyżej,6)bezpłatna szatnia. k)Zamawiający informuje, że koszt przejazdu osób na zajęcia i z powrotem pokrywa zamawiający.l)Wykonawca zapewni na sali miejsce do spożywania posiłków lub wyodrębnione pomieszczenie wyłącznie dla uczestników zajęć.3 Część 3 - instrument aktywności zawodowej - zajęcia z doradcą zawodowym - obejmuje: a)przeprowadzenie : dla 27 osób- warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego i określenia IPD dla każdego uczestnika, warsztatów aktywnego poszukiwania pracy - łącznie po 30 godzin na każdego uczestnika - 2 osoby prowadzące. b)Celem jest - określenie preferencji zawodowych, przygotowanie do aplikacji, nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie kształtowania własnego wizerunku, prowadzenia rozmów z pracodawcą. c)prowadzenie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d)Wykonawca zobowiązuje się do poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, oraz kontrolom przeprowadzonym przez inne instytucje finansujące zamówienie. e)Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania odpowiednim sprzętem: rzutnik, projektor, komputer, tablica suchościeralna typu Flipchult, flamastry 3 sztuki: czarny, czerwony, zielony, materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika.f)Zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.g)Wykonawca sporządza harmonogram przeprowadzenia zajęć uwzględniający odpowiednią ilość godzin każdego modułu (łączna ilość godzin zajęć każdego dnia nie może przekroczyć 6 godzin), ilość godzin poszczególnych modułów będzie uzgodniona po wyłonieniu wykonawcy i podpisaniu umowy, gdyż przy ustalaniu godzin modułów bierze się pod uwagę: drugiego wykonawcę prowadzącego zajęcia oraz potrzeby beneficjentów. h)Wykonawca zapewnia salę wykładową na min 30 osób 1) na terenie miasta Iławy lub gminy Iława, 3)miejsca siedzące i stoliki (stoły) umożliwiające wykonywanie zajęć,4)nagłośnienie: mikrofon mobilny (bezprzewodowy), nagłośnienie zapewniające dobrą słyszalność w każdym punkcie sali,5)wyposażona w sprzęt o którym mowa powyżej,6)bezpłatna szatnia. i)Zamawiający informuje, że koszt przejazdu osób na zajęcia i z powrotem pokrywa zamawiający.j)Wykonawca zapewni na sali miejsce do spożywania posiłków lub wyodrębnione pomieszczenie wyłącznie dla uczestników zajęć. 2.Przez godzinę zamawiający rozumie 1 godz.= 60 min. 3.Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 4.Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 85121270-6 - usługi psychiatryczne lub psychologiczne. 5.W formularzu ofertowym stanowiącym wzór nr 1 do SIWZ wykonawca wypełnia tylko te pozycje, na które składa ofertę. 6.W pozycjach formularza ofertowego, na które wykonawca nie składa oferty wpisuje nie dotyczy.7.Pozostałe warunki jakie należy wziąć od uwagę przy opracowywaniu programu szkolenia oraz jego organizacji:a)nacisk na podwyższenie aktywności społecznej, edukacyjnej, zdrowotnej i zawodowej uczestniczek i uczestników projektu,b)do kalkulacji kosztów należy wliczyć materiały szkoleniowe, np. skrypty, prezentacje, biuletyny itp.,c)wykonawca jest zobowiązany do promocji Europejskiego Funduszu Społecznego poprzez oznaczenia pomieszczeń, w których realizowany jest projekt oraz materiałów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl albo www.funduszestrukturalne.gov.pl.d)należy przeprowadzić ankietę ewaluacyjną na początku i na końcu szkoleń,e)należy na bieżąco informować Zamawiającego o przypadkach nieobecności osób na szkoleniu w trakcie jego trwania,f)należy przekazać Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia sprawozdanie końcowe, które będzie zawierało informacje o usługach świadczonych przez Wykonawcę w całym okresie realizacji usługi (oryginały list obecności uczestników i uczestniczek szkoleń, imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, kserokopii zaświadczeń i certyfikatów świadczących o ukończeniu szkolenia, kserokopii dziennika zajęć, po jednym egzemplarzu materiałów używanych podczas szkoleń.8.Zadanie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój u upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Nazwa Projektu Aktywna integracja szansą na lepsze jutro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gops.ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach