Przetargi.pl
Przeprowadzenie w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem kursu prawa jazdy kategorii B oraz kursu spawacza dla uczniów Zespołu Szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem kursu prawa jazdy kategorii B oraz kursu spawacza dla uczniów Zespołu Szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem kursu prawa jazdy kategorii B oraz kursu spawacza dla uczniów Zespołu Szkół w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania dotyczące części 1 zamówienia: Kurs prawo jazdy Przez realizację zamówienia o którym rozumie się: przeprowadzenie w wymaganym terminie kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz. U. z 14 września 2012 r. poz. 1019 wraz z przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego oraz wydaniem stosownych zaświadczeń oraz przedłożenie Zamawiającemu ich kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego Ul. Marszałka Piłsudskiego 28 37-420 Rudnik nad Sanem 2. Ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby podlegającej szkoleniu: 60 godz. (30 godzin praktyka + 30 godz. teoria) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców Dz.U. z 14 września 2012 r. poz. 1019 przez jedną godzinę praktyki Zamawiający rozumie godzinę zegarową czyli 60 minut. przez jedną godzinę teorii Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną czyli 45 minut. 3. Planowana ilość osób - 55 Planowana ilość osób - do 55 uczniów: 1)Od dnia 16 grudnia 2013 r. do dnia 28 lutego 2014 r. -20 uczniów 2)Od dnia 1 marca 2014 r. do dnia 31 maja 2014 r. -17 uczniów 3)Od dnia 1 czerwca 2014 r. do dnia 15 października 2014 r. -18 uczniów Termin przeprowadzenia kursu 1) rozpoczęcie kursu - 16 grudnia 2013 r. 2) zakończenie kursu - 15 października 2014 r. 3) termin obowiązywania umowy: 15 października 2014 r. Kurs przeprowadzany będzie w 3 etapach zgodnie z terminami i ilością uczestników w każdym etapie zgodnie z zapisami od dnia 16 grudnia 2013 r. do dnia 15 października 2014 r. 4. Kurs może odbywać się w dni robocze również w soboty Z uwagi na to, iż uczestnikami kursu są uczniowie szkolenie na kursie w dni od poniedziałku do piątku może odbywać się tylko po zajęciach szkolnych. 5. Zamawiający wymaga, aby wszyscy uczestnicy każdego etapu kursu przystąpili do egzaminu państwowego w terminie nie później niż do miesiąca czasu po zakończonym kursie. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania faktur częściowych po zakończeniu każdego z etapów, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 7. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu 1) Lista obecności uczestników 2) Kopie zaświadczenia o ukończeniu kursu dla każdego z uczestników wraz z potwierdzeniem ich odbioru 3) Zestawienie osób, które przystąpiły do egzaminu państwowego wraz z wynikami egzaminu. 4) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych 5) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu 8. Dokumenty wymagane od Wykonawcy przed zawarciem umowy Orientacyjny harmonogram zajęć (z uwzględnieniem zakresu tematycznego oraz z uwzględnieniem liczby osób) uzgodniony z Dyrektorem Zespołu Szkół w Rudniku nad Sanem. 9. Dokument(y) potwierdzające uprawnienia osób do prowadzenia kursu w zakresie wymaganym przepisami prawa 10. Co ma zawierać cena 1) Wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019 z późn. zm.). 2) Koszt badania lekarskiego wymaganego przy ubieganiu się o prawo jazdy kategorii B 3) Koszt egzaminu państwowego (teoretyczny i praktyczny) dla każdego uczestnika kursu po jednym egzaminie 4) Opłata za kurs 5) Podatek VAT jeśli dotyczy 6) Materiały szkoleniowe Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawiane przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia (np. materiały szkoleniowe, harmonogram, zaświadczenia o ukończeniu kursu, protokoły odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu, listy obecności) zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Wymagania dotyczące części 2: kurs spawania spoin pachwinowych metodą MAG - wymagania 1. Miejsce przeprowadzenia kursu: Zespół Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego Ul. Marszałka Piłsudskiego 28 37-420 Rudnik nad Sanem - część teoretyczna kursu Miejsce wskazane przez Wykonawcę - część praktyczna kursu 2. Ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby podlegającej szkoleniu: nie mniej niż 146 godz. w tym 26 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych 3. Czas trwania zajęć: po zajęciach lekcyjnych uczniów oraz w soboty - godziny do uzgodnienia. 4. Planowana ilość osób - 30 5. Termin przeprowadzenia kursu 16 grudnia 2013 r. do 16 kwietnia 2014 r. 6. Kurs może odbywać się w dni robocze również w soboty 1) Zamawiający wymaga, aby uczestnicy kursu przystąpili do egzaminu w terminie po ukończeniu kursu, a ostatni nie później niż do dnia 16 maja 2014 r. 7. Zakres tematyczny kursu Zgodnie z obowiązującymi przepisami zakres zajęć zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-17: 8. Prowadzący - instruktorzy mający odpowiednie uprawnienia potwierdzone odpowiednimi dokumentami 9. Dokumenty jakie ma otrzymać kursant: świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikat) książeczkę spawacza zaświadczenie o ukończeniu kursu 10. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu każdej tury kursu 1) Kserokopia dziennika zajęć edukacyjnych zawierający tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz lista obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu 2) Kserokopia zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji 3) Kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń 4) Kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem 5) Imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu 6) Potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych 11. Dokumenty wymagane od Wykonawcy przed rozpoczęciem kursu Program kursu, który powinien zawierać w szczególności: 1) nazwę kursu 2) czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu ich odbywania) 3) wstępne wymagania dla uczestników kursu 4) cel kursu 5) plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (część teoretyczna i praktyczna) 6) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych 7) sposób sprawdzenia efektów kursu 12. Co ma zawierać cena 1) Wynagrodzenie kierownika kursu, wykładowców, instruktorów 2) Koszt badań uczestników kursu w zakresie medycyny pracy 3) Koszt egzaminu, zaświadczeń o ukończeniu kursu, świadectw egzaminu kwalifikacyjnego spawacza (certyfikatów), książeczek spawacza 4) Materiały szkoleniowe i wyposażenie do części praktycznej kursu 5) Podatek VAT jeśli dotyczy 6) Koszty pracy ludzi i sprzętu 7) Koszty delegacji z tytułu dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania zadania 8) Zapewnienia i kosztów odpowiedniej odzieży ochronnej 9) Wszystkie podatki i opłaty 10) Wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, oraz straty wynikłe w związku z realizacją zamówienia Zamawiający wymaga aby wszystkie dokumenty wystawiane przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia (np. materiały szkoleniowe, harmonogram, zaświadczenia o ukończeniu kursu, protokoły odbioru zaświadczeń o ukończeniu kursu, listy obecności) zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach