Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursu zawodowego: wizaż i stylizacja paznokci w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
  • Data zamieszczenia: 2013-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
    ul. M. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
    REGON: 00518366600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursu zawodowego: wizaż i stylizacja paznokci w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego wizaż i stylizacja paznokci dla 1 uczestnika projektu Prosto przed siebie skierowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia. Liczba godzin. 80 godzin zajęć dla 1 uczestnika Projektu 1 godz.tj. 45 min. Zajęcia i 5 min. przerwa, zwanych dalej Zajęciami, w miejscu ustalonym z Zamawiającym, w dni od poniedziałku do piątku, w terminach ustalonych z Zamawiającym, w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Tematyka kursu powinna obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu analizy typu urody, rodzaju cery, ewentualnych wad skóry, a nawet cech osobowości w celu wykonania odpowiedniego makijażu, umiejętności samodzielnego i profesjonalnego wykonania makijażu dziennego, wieczorowego i okolicznościowego dostosowanego do typu urody danej osoby, doboru fryzury i koloru włosów do twarzy i typu urody, korygowania niedoskonałości skóry, podstawowych zasad kreowania wizerunku, zabiegów pielęgnacyjnych dla dłoni i paznokci z wykorzystaniem różnych technik malowania i dekoracji paznokci, przedłużania oraz artystycznego zdobienia. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy, przekazania uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu, realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia Zajęć, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu uczestników Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia oraz powrotu. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gops@gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach