Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
  • Data zamieszczenia: 2014-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych - 31 części - projekt Mam zawód - mam pracę w regionie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w tym kursów certyfikowanych dla uczestników projektu pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie - 31 części. 1. Zakres zamówienia: Część nr 1 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 2 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania stali i jego stopów elektrodą nietopliwą w osłonie gazów obojętnych - TIG (141). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 123 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 3 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur elektrodami otulonymi - spoiny pachwinowe (111). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 163 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 4 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania acetylenowo-tlenowego (gazowe). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 127 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 5 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosztorysowania. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 30 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 6 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 120 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 7 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. Część nr 8 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Monter instalacji alarmowych i monitoringu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 72 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 50 osób. Część nr 9 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu SEP do 1 kv. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 10 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 202 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 11 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B. Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów- Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zmianami (Dz. U. 2006 nr 3 poz. 24, Dz. U. 2008 nr 215 poz. 1632, Dz. U. 2009 nr 78 poz. 653). Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 150 osób. Część nr 12 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy wózków widłowych (jezdniowych, podnośnikowych wszystkich typów z napędem spalinowym, akumulatorowym lub na gaz propan - butan LPG) wraz z wymianą butli gazowych w tychże wózkach. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186) oraz zgodnie z programem nauczania zatwierdzonym lub opracowanym przez Urząd Dozoru Technicznego - zaświadczenie o posiadaniu programu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 67 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 35 osób. Część nr 13 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Obsługa kas fiskalnych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 40 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 14 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Mała księgowość Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 48 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 15 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Podstawy księgowania wspomagane komputerem. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 145 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 16 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Menadżer gastronomii. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 50 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć 20 osób. Część nr 17 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu carvingu. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 18 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu baristy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 15 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 19 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu barmańskiego. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 20 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 20 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Zdobnictwo cukiernicze. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 24 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 21 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Produkcja ciastek bankietowych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 16 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 22 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Elementy zdobnicze produkowane z martwego ciasta wykorzystywane w piekarnictwie. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 8 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 23 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu bukieciarstwa i florystyki pn.: Artystyczne układanie roślin. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 24 - zorganizowanie i przeprowadzenie fryzjerskiego kursu zawodowego pn.: Kobieta w harmonii. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 54 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 15 osób. Część nr 25 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Pilot wycieczek Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 150 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 26 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Wychowawca kolonijny. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 36 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 25 osób. Część nr 27 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski biznesowy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 30 osób. Część nr 28 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Język angielski zawodowy. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 32 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 20 osób. Część nr 29 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu FCE English. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 100 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 40 osób. Część nr 30 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Organizator wycieczek. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 10 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. Część nr 31 - zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych. Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi 60 h; Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi 10 osób. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz wykaz szkół, których uczniowie zostaną objęci wsparciem w postaci kursów i kursów certyfikowanych, zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia w odniesieniu do wszystkich części zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Załącznik nr 1 i nr 2 stanowić będą załącznik do umowy, której wzór jest załącznikiem nr 6 do specyfikacji. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa tj. rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz U z 2012 poz. 186).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną