Miasto Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
- Data zamieszczenia: 2015-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
Rynek Wielki 13 13
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
REGON: 95036874700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 3. Zamówienie obejmuje zakup powierzchni reklamowej oraz publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w dwóch ogólnopolskich płatnych tygodnikach społeczno-politycznych o charakterze opiniotwórczym oraz płatnej prasie regionalnej obejmującej wskazane regiony: a) Miasto Zamość, powiat zamojski, powiat biłgorajski, powiat hrubieszowski, powiat tomaszowski, powiat krasnostawski (dla wskazanego regionu Zamawiający wymaga publikacji ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w tygodniku regionalnym), b) Miasto Kielce, powiat kielecki (dla miasta Kielce i powiatu kieleckiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Kielcach), c) Miasto Rzeszów, powiat rzeszowski (dla miasta Rzeszów i powiatu rzeszowskiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Rzeszowie), d) Miasto Lublin, powiat lubelski, (dla miasta Lublin i powiatu lubelskiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Lublinie), e) Miasto Chełm, powiat chełmski (dla wskazanego regionu Zamawiający wymaga publikacji ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w tygodniku regionalnym), f) Miasto Warszawa (dla miasta Warszawa Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników ukazujących się w Warszawie). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ), o którym mowa w pkt 1- 3 zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik nr 3 do umowy, po jej podpisaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zasięg kampanii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni i/lub czasu reklamowego oraz emisji materiałów promujących realizację projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2015-02-25 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocji gospodarczej Lubartowa
Dodano: 2014-10-16 - Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej gry Skarb Sobieskiego w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2014-06-09 - Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej gry Skarb Sobieskiego w ramach Programu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim.
Dodano: 2014-05-30 - Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej [OP-IV.272.39.2014.ŁB]
Dodano: 2014-03-25 - Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-wizerunkowej podsumowującej okres programowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 wraz z działaniami na Fun Page Zamawiającego [OP-IV.272.136.2013.MON]
Dodano: 2013-11-28 - Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej Projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim - edycja II poprzez przygotowanie i wykonanie materiałów i działań promocyjnych [OP-IV.272.127.2012.WIR].
Dodano: 2012-12-18 - Realizacja zewnętrznej kampanii promocyjnej RPO WL [OP-IV.272.53.2012.ŁB]
Dodano: 2012-06-26 - Opracowanie koncepcji, zorganizowanie oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej projektu systemowego Kapitał Intelektualny Lubelszczyzny 2010-2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Podziałanie 8.2.2. Regionalne Strategie Innowacji [OP-IV.272.129.2011.EW]
Dodano: 2011-11-17