Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przeprowadzenie kampanii promocyjnej polegającej na zakupie powierzchni reklamowej w prasie wraz z publikacją artykułów sponsorowanych na temat projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. 2. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 3. Zamówienie obejmuje zakup powierzchni reklamowej oraz publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w dwóch ogólnopolskich płatnych tygodnikach społeczno-politycznych o charakterze opiniotwórczym oraz płatnej prasie regionalnej obejmującej wskazane regiony: a) Miasto Zamość, powiat zamojski, powiat biłgorajski, powiat hrubieszowski, powiat tomaszowski, powiat krasnostawski (dla wskazanego regionu Zamawiający wymaga publikacji ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w tygodniku regionalnym), b) Miasto Kielce, powiat kielecki (dla miasta Kielce i powiatu kieleckiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Kielcach), c) Miasto Rzeszów, powiat rzeszowski (dla miasta Rzeszów i powiatu rzeszowskiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Rzeszowie), d) Miasto Lublin, powiat lubelski, (dla miasta Lublin i powiatu lubelskiego Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników lub dwutygodnikach ukazujących się w Lublinie), e) Miasto Chełm, powiat chełmski (dla wskazanego regionu Zamawiający wymaga publikacji ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w tygodniku regionalnym), f) Miasto Warszawa (dla miasta Warszawa Zamawiający dopuszcza publikację ogłoszeń prasowych w formie artykułów sponsorowanych w weekendowym wydaniu dzienników ukazujących się w Warszawie). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ), o którym mowa w pkt 1- 3 zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik nr 3 do umowy, po jej podpisaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zasięg kampanii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach