Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii informacyjnej POPŻ 2014-2020

Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, ul. Karolkowa 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661 72 72 , fax. 22 376 73 79
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rynku Rolnego
    ul. Karolkowa 30 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661 72 72, fax. 22 376 73 79
    REGON: 00622243400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii informacyjnej POPŻ 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV: a) dla zadania częściowego nr 1: 92220000-9 (Usługi telewizyjne), 92221000-6 (Usługi produkcji telewizyjnej), 92210000-6 (Usługi radiowe), 92211000-3 (Usługi produkcji radiowej). b) dla zadania częściowego nr 2: CPV: 79970000-4 (Usługi publikacji), 72400000-4 (Usługi internetowe). 2. Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa 2014-2020 w telewizji i w radiu (w ramach zadania częściowego nr 1) oraz w prasie i w mediach elektronicznych (w ramach zadania częściowego nr 2). Program jest krajowym programem operacyjnym oferującym żywność lub podstawową pomoc materialną (PO I), o którym mowa w art. 2 pkt 5 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 223/2014 z dnia 11 marca 2014 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym (Dz. Urz. UE L 72 z 12.03.2014 r., str. 1) zwanego rozp. FEAD. Podstawowym celem realizacji kampanii informacyjnej Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa jest przedstawienie pozytywnych aspektów wdrażania programu poprzez pokazanie dobrych praktyk na poziomie lokalnym i regionalnym jak również wyjaśnienie istoty wdrażanego programu oraz wymogów i zasad, jakie powinny być spełnione przez organizacje partnerskie i odbiorców końcowych. 3. Przedmiot Umowy, o którym mowa w ust. 2, polega na zaplanowaniu, zorganizowaniu i przeprowadzeniu działań zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. załączniku nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU), stanowiących załącznik odpowiednio nr 5a i/lub 5b do SIWZ. 4. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 549 715,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: a) 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 1; b) 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) - w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 2. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy 46/2015. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 pkt b) - e) treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt b) - e) została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt b) - e), nie zawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 wyżej - spowoduje wykluczenie Wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kreacja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach