Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE AKCJI PROFILAKTYCZNYCH W ZAKRESIE CHORÓB UKŁADU ODDECHOWEGO NA TERENIE POWIATU OSTROŁĘCKIEGO

Powiat Ostrołęcki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 764 28 15 , fax. 29 764 32 81
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki
    pl. gen. J. Bema 5 5
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 764 28 15, fax. 29 764 32 81
    REGON: 55066883500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrolecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE AKCJI PROFILAKTYCZNYCH W ZAKRESIE CHORÓB UKŁADU ODDECHOWEGO NA TERENIE POWIATU OSTROŁĘCKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia 22 akcji profilaktycznych (badania profilaktyczne, konsultacje medyczne, spotkania edukacyjne) na terenie 11 gmin powiatu ostrołęckiego i 8 zajęć edukacyjnych w szkołach powiatowych w zakresie chorób układu oddechowego zgodnie z następującym zakresem rzeczowym: 1.Badania profilaktyczne dla 4400 osób w zakresie: a.spirometrii b.stężenia tlenku węgla w wydychanym powietrzu c.pomiaru poziomu cholesterolu we krwi d.pomiaru poziomu cukru we krwi e.pomiaru poziomu trójglicerydów f.pomiaru ciśnienia 2.Konsultacje medyczne dla uczestników badań profilaktycznych, w tym: -przeprowadzenie wywiadu medycznego,- -ocena stanu zdrowia w zakresie chorób układu oddechowego, w tym analiza wyników badań profilaktycznych, o których mowa w pkt.1, -kierowanie do poradni pulmonologicznej i na badania pogłębione (RTG klatki piersiowej, TK klatki piersiowej z kontrastem i bez) do placówki medycznej wskazanej przez Zamawiającego. 3.Spotkania edukacyjne w zakresie ciężkich przewlekłych schorzeń dolnych dróg oddechowych tj. zapalenia płuc i chorób przewlekłych płuc; szkodliwości palenia tytoniu, uzależnienia od alkoholu i od narkotyków dla uczestników badań profilaktycznych (4400 os.). 4.Zajęcia edukacyjne w zakresie ciężkich przewlekłych schorzeń dolnych dróg oddechowych tj. zapalenia płuc i chorób przewlekłych płuc a także palenia tytoniu, uzależnienia od narkotyków i alkoholu dla 400 osób (młodzież z 8 zespołów szkół powiatowych). 5.Docelowa grupa akcji profilaktycznych i zajęć edukacyjnych: (mieszkańcy powiatu ostrołęckiego) - łącznie 4800 osób, w tym: a.mężczyźni w wieku 35-59 lat, - bezrobotni bądź zatrudnieni w rolnictwie, b.osoby po 65 roku życia, c.regularni palacze, d.bierni palacze - rodziny regularnych palaczy, e.młodzież szkolna. 6.Ramowy okres realizacji przedmiotu zamówienia: 15 marzec 2015 - 31 marzec 2016r., szczegółowy harmonogram 22 akcji profilaktycznych i 8 zajęć edukacyjnych ustalony zostanie z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. 7.Miejsce realizacji: a.akcji profilaktycznych (zabezpiecza Zamawiający): -11 gmin powiatu ostrołęckiego, -dwa spotkania w każdej gminie, -dzień tygodnia przewidziany na spotkania - niedziela, -czas trwania - min. 8 godzin b.zajęć edukacyjnych (zabezpiecza Zamawiający): -8 zespołów szkół powiatowych (Baranowo, Czerwin, Goworowo, Lelis, Łyse, Kadzidło, Myszyniec, Troszyn), -czas trwania - max. 2 godziny lekcyjne, w trakcie roku szkolnego. 8.W ramach każdej akcji (badania profilaktyczne i spotkania edukacyjne) Wykonawca zapewnia: a.Personel medyczny i nie medyczny - łącznie 17 osób, w tym: -lekarz (pulmonolog, internista ze specjalizacją bądź w trakcie) - 3 osoby, -pielęgniarka z wyższym wykształceniem z kursem specjalistycznym w zakresie wykonywania badań spirometrycznych - 1 osoba, -pielęgniarka z wyższym wykształceniem - 7 osób, -pielęgniarka z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym - 3 osoby, -dietetyk-1 osoba, -specjalista w zakresie żywienia w chorobach wewnętrznych i metabolicznych - 1 osoba, -osoba do obsługi techniczno - administracyjnej - 1 osoba b.sprzęt: -spirometry - min. 3 szt. wraz z niezbędnym sprzętem w tym zabezpieczenie ustników minimum 4400 sztuk -urządzenie do pomiaru tlenku węgla w wydychanym powietrzu - min. 2 szt., -paski do pomiaru poziomu cholesterolu - min 4400 szt. (urządzenie marki Accutrend Plus zapewnia Zamawiający), -paski do pomiaru poziomu cukru - min 4400 szt. (urządzenie marki Accutrend Plus zapewnia Zamawiający), -paski do pomiaru trójglicerydów - min. 4400 szt. (urządzenie marki Accutrend Plus zapewnia Zamawiający), -urządzenie do pomiaru ciśnienia marki Omron II zapewnia Zamawiający. c.prezentacje multimedialne dotyczące: -wpływu alkoholu na rozwój człowieka, -uzależnień od narkotyków, -skutków zdrowotnych dot. palenia tytoniu. Pomoce dydaktyczne (zestawy modeli lalek, walizki 3D prezentujące narządy człowieka, plansze edukacyjne itp.) oraz sprzęt komputerowy i multimedialny (laptopy, rzutnik i ekran projekcyjny) zapewnia Zamawiający, d. prezentacje piramidy zdrowia połączoną z degustacją potraw. 9.W ramach, każdych zajęć edukacyjnych Wykonawca zapewnia: a.personel medyczny - pielęgniarka z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym - 3 osoby, b.prezentacje multimedialne dotyczące: -wpływu alkoholu na rozwój człowieka, -uzależnień od narkotyków, -skutków zdrowotnych dot. palenia tytoniu. Pomoce dydaktyczne (zestawy modeli lalek, walizki 3D prezentujące narządy człowieka, plansze edukacyjne itp.) sprzęt komputerowy i multimedialny (laptopy, rzutnik i ekran projekcyjny) zapewnia Zamawiający. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania: a.każdej akcji profilaktycznej, następującymi dokumentami: -dokument deklaracji udziału uczestnika w projekcie zawierający m.in. kwestionariusz osobowy, deklaracje udziału i zgody na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystania wizerunku, wywiad społeczno-zdrowotny, wykaz wykonanych badań - zgodnie z klasyfikacją ICD 9, terminy ich wykonania, wyniki, kwalifikacje i zalecenia lekarskie, inne niezbędne (opracowanie i druk należy do Wykonawcy, po uzgodnieniu treści z Zamawiającym) -lista uczestników badań, -lista odbioru drobnego sprzętu medycznego, który w trakcie akcji przekazany zostanie uczestnikom (Zamawiający na własny koszt zabezpiecza inhalatory i aparaty do gimnastyki oddechowej), -lista odbioru materiałów informacyjno-promocyjnych i gadżetów, które w trakcie akcji przekazane zostaną uczestnikom (Zamawiający zabezpiecza na własny koszt materiały i gadżety), b.każdych zajęć edukacyjnych -dziennik zajęć z listą obecności młodzieży na zajęciach, poświadczoną przez nauczyciela, -lista odbioru materiałów informacyjno-promocyjnych i gadżetów, które w trakcie zajęć przekazane zostaną uczestnikom (Zamawiający zabezpiecza na własny koszt materiały i gadżety), 11.Pozostałe warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do: a. sporządzania miesięcznego sprawozdania z realizacji umowy, b. przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024). c. archiwizowania w okresie trwania umowy dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy i przechowywania w formie papierowej i na elektronicznych nośnikach danych w sposób gwarantujący należyte bezpieczeństwo informacji wszelkich danych z nim związanych, d. oznaczenia wszelkich dokumentów wytworzonych w ramach realizacji zamówienia zgodnie Podręcznikiem komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogami dotyczącymi informacji i promocji, dostępnymi na stronie www.eog.gov.pl. e. zapewnienia utylizacji odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość przeprowadzonych akcji profilaktycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatostrolecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach