Przetargi.pl
przeglądy techniczne i konserwacja tomografu komputerowego

Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045 , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego
    ul. Gładkie 1
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeglądy techniczne i konserwacja tomografu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji tomografu komputerowego Optima CT 660 wraz z osprzętem (AW SERVER VS5 ENHANDCED AND FLOATING oraz dwugłowicowy wstrzykiwacz kontrastu NEMOTO), znajdującego się w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje w szczególności: - wykonanie: planowanych czynności konserwacyjno- przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych - w ramach prowadzenia przeglądów okresowych przygotowanie bieżących zaleceń eksploatacyjnych związanych ze stanem aparatu oraz jego dalszym użytkowaniem, wykonanie ekspertyz technicznych związanych z wykrytymi usterkami oraz kosztorysu naprawy, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - zdalne diagnozowanie uszkodzeń poprzez sieć komputerową oraz naprawy oprogramowania ( Zamawiający wyraża zgodę na utworzenie połączenia sieciowego pomiędzy aparatem a centrum serwisowym - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację, kalibrację, walidację ( jeżeli dotyczy) - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów, - sporządzenie orzeczenia o stanie urządzenia nie nadającego się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, 3. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 5 dni roboczych od uzgodnionego terminu z Zamawiającym. 4. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii aparatu wynosi max 3 do 5 dni roboczych od momentu przeprowadzenia efektywnej diagnostyki ( w zależności czy niezbędne części zamienne będą w Polsce, czy sprowadzane z zagranicy) . 5. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd do Zamawiającego i pracę inżynierów serwisowych. 6. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 7. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego, drogą mailową lub telefonicznego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatu (tomograf komputerowy - 3 przeglądy rocznie i AW serwer oraz wstrzykiwacz kontrastu – przegląd raz na rok). Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym terminu przeprowadzenia przeglądu z dwutygodniowym wyprzedzeniem przed planowany przeglądem, zgodnie z przyjętym harmonogramem oraz z zaleceniami producenta aparatu. Harmonogram przeglądów zostanie przesłany przez Zamawiającego drogą mailową na adres wybranego Wykonawcy, podany w ofercie. 9.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie. Wartość umowy nie obejmuje kosztów ewentualnej naprawy czy wymiany części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach