Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w trakcie i po imprezach biegowych.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w trakcie i po imprezach biegowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w trakcie i po imprezach biegowych: 1) 11. PKO Poznań Półmaraton (zwany dale Półmaratonem) - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości wzdłuż trasy półmaratonu, organizowanego przez Zamawiającego w dniu 15 kwietnia 2018r. zgodnie z niniejszymi wytycznymi: a) ustawienie po 1 kontenerze (8-10m3) w pobliżu 4 punktów żywieniowych do godziny 8.00 w dniu Półmaratonu, b) ustawienie po 12 kontenerów (1m3) w pobliżu 4 punkt żywieniowych do godziny 8.00 w dniu półmaratonu – wszystkie kontenery powinny być otwarte, a na klapie zamykającej kontener powinna widnieć na banerze informacja „Tu wyrzuć śmieci”, projekt dostarczy Zamawiający, c) sprzątanie 4 punktów żywieniowych. Na każdym punkcie żywieniowym wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 10 pracowników, którzy będą na bieżąco sprzątać okolice punktów żywieniowych (jezdnię, pobocze, trawniki). Jezdnia na długości punktu żywieniowego musi pozostać posprzątana w ciągu 10 minut po przebiegnięciu przez dany punkt żywieniowy ostatniego zawodnika, d) sprzątanie całej trasy Półmaratonu (jezdnia, pobocze) sukcesywnie za ostatnim zawodnikiem wraz z usunięciem taśmy półmaratońskiej, posprzątanie startu półmaratonu (ul. Grunwaldzka na odcinku 800 m) od godziny 10.25 do 10.40 z rzeczy, które pozostawią zawodnicy podczas startu, np.: butelki po wodzie, koszulki, folie termiczne, itp. e) przejazd całej trasy Półmaratonu (21km) po jego zakończeniu i posprzątanie całości trasy biegu z odpadków, w tym tych pomiędzy 4 punktami odżywczymi – mobilna ekipa odbiór odpadów, f) utylizację i zagospodarowanie odpadów musi być przeprowadzony przez uprawniony podmiot, 2) Wings for life World Run - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości wzdłuż trasy biegu Wings for life (bieg na 100 km), współorganizowanego przez Zamawiającego w dniu 6 maja 2018r. zgodnie z niniejszymi wytycznymi: a) ustawienie po 1 kontenerze (8-10m3) w pobliżu 4 pierwszych punktów żywieniowych do godziny 13.00 w dniu biegu, b) sprzątanie całej trasy biegu (jezdnia, pobocze) sukcesywnie za ostatnim zawodnikiem wraz z usunięciem taśmy znakujących w godzinach od 13.30 do 18.00 c) sprzątanie 12 punktów żywieniowych na trasie biegu. Na punktach żywieniowych wykonawca zobowiązany jest zapewnić; na punktach od 1 do 4 minimum 6 pracowników na pozostałych minimum 2 pracowników, którzy będą na bieżąco sprzątać okolice punktów żywieniowych (jezdnię, pobocze, trawniki). Jezdnia na długości punktu żywieniowego musi pozostać posprzątana w ciągu 20 min. po przebiegnięciu przez dany punkt żywieniowy ostatniego zawodnika, d) posprzątanie startu biegu (Teren MTP – Plac Marka) od godziny 13.00 do 14.00 z rzeczy, które pozostawią zawodnicy podczas startu, np.: butelki po wodzie, koszulki, folie termiczne, itp. e) przejazd całej trasy biegu (100km) po jego zakończeniu i posprzątanie całości trasy biegu z odpadków – mobilna ekipa f) transport odpadów na składowisko, g) utylizację odpadów przeprowadzoną przez uprawniony podmiot, nadzór nad terenem imprezy, h) wywiezienie śmieci z 45 autobusów służących do przywożenia zawodników z trasy biegu (zajezdnia na ul. Warszawskiej). Stosownie do art 29 ust. 3a ustawy, w okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi sprzątania. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Nieprzedłożenie oświadczenia, o których mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca wykaże że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Poznania. Powyższy wpis powinien obejmować kody odpadów 20 02 01, 20 03 01, 20 01 03, - posiada aktualną decyzję na transport odpadów wydaną przez Starostę właścciwego za względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady. Decyzja powinna obejmować kody odpadów : 20 02 01, 20 03 01, 20 01.03, - posiada aktualną decyzję na wytwarzanie odpadów, pozwalająca na prowadzenie z działalności m.in. w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i zbieranie na terenie zakładu odpadów o kodzie 20 02 01 i 20 03 03.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach