Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników RCKiK w Szczecinie.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg

  • Adres: 70-482 Szczecin, Aleja Wojska Polskiego 80/82
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4243600, 4243604 , fax. 091 4221898
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z.
    Aleja Wojska Polskiego 80/82 80/82
    70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4243600, 4243604, fax. 091 4221898
    REGON: 00029246800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.szczein.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników RCKiK w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników RCKiK w ilości 224 szt. na łączną wartość nominalną: 164 800,00 zł. Szczegółowy wykaz bonów towarowych w postaci elektronicznych kart płatniczych zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301630009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.2 Wykaz poszczególnych kart z wartościami nominalnymi zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.5 Elektroniczne karty płatnicze muszą być realizowane we wszystkich placówkach handlowych i usługowych województwa zachodniopomorskiego posiadających czytniki oraz akceptujące karty płatnicze proponowane przez oferenta w okresie ich ważności określonym w ofercie (termin ważności kart nie realizacji zamówienia). 3.6 Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca dostarczy karty płatnicze do siedziby Zamawiającego. 3.7 Realizacja kart, tj. możliwość dokonywania transakcji płatniczych przez użytkowników kart, powinna być zagwarantowana przez Wykonawcę we wszystkich placówkach handlowych i usługowych w terminie nie krótszym niż do 31.12.2010 r. 3.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył oraz aktywował karty najpóźniej 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, z zachowaniem warunków szczegółowych określonych w ofercie. 3.9 Zamawiający zastrzega sobie, że cena załadowania kart ma być równa sumie wartości nominalnych kart i nie będzie podlegać ocenie. 3.10 Zamawiający zastrzega sobie, że koszt jednej transakcji nie może przekroczyć 0,00 zł. 3.11 Zamawiający zastrzega sobie, że elektroniczne karty płatnicze muszą eliminować ograniczenia związane z nominałem, tzn. użytkownik karty może dokonać dowolnej ilości zakupów, wydając za każdym razem dokładnie tyle ile chce, nie więcej jednak niż wartość nominału karty. 3.12 Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku utraty elektronicznej karty płatniczej, użytkownik karty będzie mógł zabezpieczyć ją przed utratą środków poprzez Internet lub telefonicznie. 3.13 Zamawiający zastrzega, że salda lub historia transakcji elektronicznych kart płatniczych muszą być sprawdzalne przez Internet lub drogą telefoniczną. 3.14 Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca zgrupował elektroniczne karty płatnicze wg ich nominałów. 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 6.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1. 3. Wykaz zrealizowanych zamówień na karty płatnicze zrealizowanych w okresie ostatnich 2 lat od daty wszczęcia postępowania - załącznik nr 6 Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 10.12 Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: Oferta na: Bony towarowe w postaci elektronicznych kart płatniczych dla pracowników RCKiK Szczecin NIE OTWIERAĆ przed 2009-12-03 godz. 10:00 Na wewnętrznej kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 10.13 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 10.12 oraz dodatkowo oznaczone słowami ZMIANA lub WYCOFANIE. 10.14 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach