Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Kucharz małej gastronomii z elementami działalności gospodarczej. Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w kuchni oraz przygotowanie bezrobotnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkolenie dla 5-osobowej grupy bezrobotnych.

Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Józefa Piłsudskiego 10A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6829610 , fax. 0-85 6829611
  • Data zamieszczenia: 2010-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
    ul. Józefa Piłsudskiego 10A 10A
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6829610, fax. 0-85 6829611
    REGON: 05086909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.hajnowka.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Kucharz małej gastronomii z elementami działalności gospodarczej. Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w kuchni oraz przygotowanie bezrobotnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkolenie dla 5-osobowej grupy bezrobotnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie: Kucharz małej gastronomii z elementami działalności gospodarczej. Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w kuchni oraz przygotowanie bezrobotnych do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkolenie dla 5-osobowej grupy bezrobotnych: Ilość godzin dydaktycznych szkolenia 1 osoby - 300 godzin, w tym: - szkolenie praktyczne nie mniej niż - 260 godzin Czas trwania szkolenia: wrzesień - październik 2010r. Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 01.09.2010r. Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia: a) termin wykonania zamówienia: od 01.09.2010r. do dnia 29.10.2010r. b) miejscem wykonania zamówienia jest miasto Hajnówka, województwo podlaskie, c) szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie art.40 ust. 4 ustawy z dnia 20.04.2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. d) zajęcia muszą odbywać się w godzinach między 8.00 rano a 18.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w kolejno następujących po sobie dniach. e) szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. f) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem szkolenia, g) szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, h) zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, i) zapewnienie koniecznego sprzętu, jaki powinien zostać dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.hajnowka.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach