Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć aktywizacji zawodowej współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 18-312 Grądy Woniecko, Grądy Woniecko 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 475 26 60 , fax. 0-86 475 26 64
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    Grądy Woniecko 34 34
    18-312 Grądy Woniecko, woj. podlaskie
    tel. 0-86 475 26 60, fax. 0-86 475 26 64
    REGON: 45067098200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć aktywizacji zawodowej współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć aktywizacji zawodowej współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności dla osób pozbawionych wolności odbywających karę w Zakładzie Karnym w Grądach Woniecko, które wzięły udział w kursach: Fryzjer, Glazurnik-posadzkarz i Obsługa komputera z programem magazynowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują doradcą zawodowym posiadającym licencję zawodową doradcy zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia w rozumieniu Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2004 Nr 99 poz. 1001 z późn. zm., 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy PZP. 2. Warunek opisany w pkt. 1 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wpisany jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, - wpisany jest do ewidencji szkół i placówek niepublicznych lub publicznych dot. instytucji samorządu terytorialnego. 3. Warunek opisany w pkt. 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, że dysponuje doradcą zawodowym posiadającym licencję zawodową doradcy zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia w rozumieniu Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U. 2004 Nr 99 poz. 1001 z późn. zm., 4. Warunek opisany w pkt. 3 i 4 Zamawiający uzna za spełniony na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunku opisanego w pkt. VIII ust. 1 pkt. 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert, - aktualny odpis z Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, - wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych lub publicznych dot. instytucji samorządu terytorialnego. 2. Na potwierdzenie warunku opisanego w pkt. VIII ust. 1 pkt. 2: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiedniego wykształcenia i licencji doradcy zawodowego, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3. Na potwierdzenie warunku opisanego w pkt. VIII ust. 1 pkt. 3 i 4 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: powyższe dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3, które winno być złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach