Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg
- Adres: 08-200 Łosice, ul. Piłsudskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 083 3573542 , fax. 083 3572701
- Data zamieszczenia: 2015-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
ul. Piłsudskiego 6 6
08-200 Łosice, woj. mazowieckie
tel. 083 3573542, fax. 083 3572701
REGON: 03023740500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego, złotowego w łącznej wysokości 807.900,60 zł (słownie: osiemset siedem tysięcy dziewięćset złotych 60/100) na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na 2015r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Okres kredytowania ustala się na lata 2015- 2025. 2. Okres karencji w spłacie rat do 31.03.2016 r. 3. Realizacja kredytu w transzach i terminach według potrzeb Miasta i Gminy w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący Urzędu Miasta i Gminy Łosice. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 5. Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji : 1/ Rata 31.03.2016 r.- 20.175 zł 2/ Rata 30.05.2016 r.- 20.175 zł 3/ Rata 30.09.2016 r.- 20.175 zł 4/ Rata 30.11.2016 r.- 20.175 zł 5/ Rata 31.03.2017 r.- 20.175 zł 6/ Rata 30.05.2017 r.- 20.175 zł 7/ Rata 30.09.2017 r.- 20.175 zł 8/ Rata 30.11.2017 r.- 20.175 zł 9/ Rata 31.03.2018 r.- 20.175 zł 10/ Rata 30.05.2018 r.- 20.175 zł 11/ Rata 30.09.2018 r.- 20.175 zł 12/ Rata 30.11.2018 r.- 20.175 zł 13/ Rata 31.03.2019 r.- 23.939 zł 14/ Rata 31.05.2019 r.- 23.939 zł 15/ Rata 30.09.2019 r.- 23.939 zł 16/ Rata 30.11.2019 r.- 23.939 zł 17/ Rata 31.03.2020 r.- 24.675 zł 18/ Rata 31.05.2020 r.- 24.675 zł 19/ Rata 30.09.2020 r.- 24.675 zł 20/ Rata 30.11.2020 r.- 24.675 zł 21/ Rata 31.03.2021 r.- 22.675 zł. 22/ Rata 31.05.2021 r.- 22.675 zł 23/ Rata 30.09.2021 r.- 22.675 zł 24/ Rata 30.11.2021 r.- 22.675 zł 25/ Rata 31.03.2022 r.- 22.835 zł. 26/ Rata 31.05.2022 r.- 22.835 zł 27/ Rata 30.09.2022 r.- 22.835 zł 28/ Rata 30.11.2022 r.- 22.835 zł 29/ Rata 31.03.2023 r.- 22.835 zł. 30/ Rata 31.05.2023 r.- 22.835 zł 31/ Rata 30.09.2023 r.- 22.835 zł 32/ Rata 30.11.2023 r.- 22.835 zł 33/ Rata 31.03.2024 r.- 10.571 zł. 34/ Rata 31.05.2024 r.- 10.571 zł 35/ Rata 30.09.2024 r.- 10.571 zł 36/ Rata 30.11.2024 r.- 10.571 zł 37/ Rata 31.03.2025 r.- 13.920 zł. 38/ Rata 31.05.2025 r.- 13.920 zł 39/ Rata 30.09.2025 r.- 13.820 zł 40/ Rata 30.11.2025 r.- 13.920,60 zł 5. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 30.09.2015 r. 6. Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym następującym po tym dniu. 7. Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 8. Dzień zawarcia umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego. 9. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 11. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 3M z dnia 30.06.2015 r. tj. 1,72 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// e-bip.pl/start/22
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 2.532.000,00 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa kredytu konsolidacyjnego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w wysokości 6 643 803,00 PLN
Dodano: 2016-07-27 - udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 10.700.000,00 PLN
Dodano: 2016-07-26 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu komercyjnego złotówkowego w kwocie 1.800.000,00 zł
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie kredytu bankowego
Dodano: 2016-07-18 - Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Powiatu Pruszkowskiego w 2016 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2016-07-01 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-06-27 - usługa udzielenia długoterminowego kredytu
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na realizację zadania pn. Budowa centralnej kotłowni przy ul. ul. Przemysłowej wraz z rozbudową miejskiej sieci ciepłowniczej - drugie postępowanie.
Dodano: 2016-06-16 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę rat wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-06-03