Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej – wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim”

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 625 918 206
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
    63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 625 918 206
    REGON: 63197600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej – wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Realizacja zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej – wykonanie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 13 w Ostrowie Wielkopolskim”. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, działka nr: 80/1 obręb 0207. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8, 2. Projekt budowlany – załącznik nr 9, 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (boisko) – załącznik nr 10, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (oświetlenie) – załącznik nr 11, 5. Przedmiar robót (br. budowlana) – załącznik nr 12, 6. Przedmiar robót (br. elektryczna) – załącznik nr 13, 7. zgłoszenie robót – załącznik nr 14, 8. tablica - baner – załącznik nr 15. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące roboty związane z: 1) wykonaniem podbudowy boiska wraz z obrzeżami, 2) wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, 3) wykonaniem chodników i utwardzeń,, 4) wykonaniem instalacji oświetleniowej, 5) montażem ogrodzeń i piłkochwytów. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót związanych z: 1) wykonaniem chodników i utwardzeń, 2) montażem ogrodzeń i piłkochwytów. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, projektu oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach