Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z przebudową części parteru w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 5 (dokończenie robót etap II)

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z przebudową części parteru w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 5 (dokończenie robót etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z przebudową części parteru w budynku Komendy Miejskiej Policji w Legnicy przy ul. Asnyka 5 (dokończenie robót etap II) 1.1 Opis robót budowlanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia to m.in. : 1. dokończeniu remontu elewacji tylnej skrzydła A oraz elewacji skrzydła B budynku administracyjnego KMP przy ul. Asnyka 5 w Legnicy w tym: - wyczyszczeniu, uzupełnienie, zaimpregnowanie i uzupełnienie spoin w ceglanej części elewacji - skuciu i wykonaniu nowych wypraw tynkarskich wraz z malowaniem - naprawie, przemurowaniu ościeży z cegły w otworach okiennych i drzwiowych - wymianie obróbek blacharskich na gzymsach, balkonach i przy otworach okiennych - wkucie i zamurowanie instalacji i przewodów znajdujących się na elewacji budynku 2. wymianie rynien i rur spustowych w remontowanej części elewacji 3. wykonanie oświetlenia zewnętrznego 4. wymianie pozostałej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV na dachu budynku oraz zamontowanie krat ozdobnych w części piwnicznej budynku, poddanie renowacji istniejących krat okiennych 5. wymianie, zwodów pionowych instalacji odgromowej wraz ze złączami, montaż uziomów z bednarki i rurowych, wykonanie pomiarów instalacji odgromowej 6. remoncie podbitki na dachu budynku 7. remoncie ścianek oporowych i dna w fosie przy budynku, montaż krat oraz poręczy zabezpieczających fosę 8. naprawie schodów wejściowych do budynku wraz z wykonaniem chodnika z płyt betonowych prowadzących do wejścia od ulicy Pancernej, wykonaniem barierek i daszka nad wejściem 9. wymianie drzwi wejściowych do budynku od tyłu budynku wraz z naprawą schodów, murków i montażem poręczy oraz daszków 10. remoncie murka oddzielającego teren zielony od chodnika posesji oraz wymianę ogrodzenia od strony ulicy Pancernej na nowe z paneli metalowych z pionowych słupków mocowanych na słupkach metalowych zakotwionych w cokole klinkierowym oraz bramy wjazdowej o szerokości 3m z takich samych profili metalowych jak ogrodzenie 11. przebudowie parteru w budynku A bez dostawy i montażu platformy dla osób niepełnosprawnych 2. Przedmiot zamówienia określa : 2.1. dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy) - załącznik nr 1, 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2, 2.3. przedmiar robót - załącznik nr 3, 2.4. dokumentacja fotograficzna budynku (robót do wykonania , robót wykonanych w I etapie) - załącznik nr 4a i 4b,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach