Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu ok. 250 ton wyrobów azbestowych (m.in. eternitu) z nieruchomości położonych na terenie powiatu obornickiego, ich odbiór, przetransportowanie i przekazanie na składowisko posiadające zezwolenie na ich unieszkodliwianie.

Starostwo Powiatowe w Obornikach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. 11 Listopada 2a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2973131
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Obornikach
    ul. 11 Listopada 2a 2a
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2973131
    REGON: 63127613300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu ok. 250 ton wyrobów azbestowych (m.in. eternitu) z nieruchomości położonych na terenie powiatu obornickiego, ich odbiór, przetransportowanie i przekazanie na składowisko posiadające zezwolenie na ich unieszkodliwianie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiat Obornicki organizuje prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, głównie eternitu. Powiat zgromadził określoną kwotę na dopłaty dla właścicieli nieruchomości, na których znajduje się eternit, chcących wymienić pokrycia dachowe. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na demontażu eternitu z budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz ich transporcie i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest. Kwota jaką dysponuje Powiat pozwala na określoną dopłatę do demontażu, transportu i składowania ok. 250 ton eternitu. Dopuszcza się możliwość dopłaty do niepełnego zakresu pracy tj. odbioru, transportu i składowania. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia może nie być zrealizowana w całości ze względu na brak wniosków osób zainteresowanych usuwaniem wyrobów zawierających azbest. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na terenie nieruchomości zlokalizowanych w gminach Oborniki, Rogoźno i Ryczywół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełniają wszystkie wymagania wynikające z art. 22 ww. ustawy, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane wyżej musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę czyli żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 2.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami, o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej. 3.Aktualnego świadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu obornickiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty. 6.mowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na rzecz realizacji zamówienia. 7.Wykaz środków transportu jakimi dysponuje oferent wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewozowej o udźwigu pow. 1 tony. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przeszkolenie w zakresie przedmiotu zamówienia. 9.Wykaz osób upoważnionych do kontaktów w okresie realizacji zamówienia. 10.Oświadczenie o spełnieniu kryteriów wymaganych w rozporządzeniach: -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn.23.10.2003r. Dz. U. Nr 192 poz.1876 w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest. -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02.04.2004r. Dz. U. Nr 71 poz.649 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. -Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 14.10.2005r. Dz. U. Nr 216, poz. 1824 w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programie szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. 11.Zaświadczenie ADR. 12.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności z tytułu szkód w środowisku na kwotę min. 100.000,00 zł. 13.Zaakceptowany projekt umowy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie oceniany według; 1. Dokumenty o których mowa wyżej, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. Dz. U. z 2006r. nr 87 poz. 605 i mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 3. Zgodnie z art. 26 ust.3 Pzp. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający wzywa także, (art.26 ust.4 Pzp.) w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oborniki.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach